کد خبر : 13046
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲

امام جمعه دزفول

متوقف نشدن بمباران اسرائیل هجمه جوانان انقلابی را به‌همراه خواهد داشت

متوقف نشدن بمباران اسرائیل هجمه جوانان انقلابی را به‌همراه خواهد داشت
امام جمعه دزفول با اشاره به وقایع اخیر در فلسطین گفت: اگر بمباران رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان متوقف نش

حجت الاسلام مسعود بهرام پور در خطبه های این هفته نمازجمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) افزود: آمریکا وارد صحنه شده و جنایاتی که انجام می دهد باید در نامه عملش ثبت شود تا آیندگان بدانند آمریکایی که دم از حقوق بشر می زند؛ چنین اقداماتی انجام داده است.

وی افزود: تاریخ باید بداند آنچه زیر لوای حقوق بشر در سازمان ملل اتفاق می افتد حمایت از اقدامات ضد حقوق بشر آمریکا، اسرائیل و استکبار جهانی است.

امام جمعه دزفول تاکید کرد: آمریکا باید پاسخگوی این جنایات باشد زیرا او دستور می دهد، تجهیز می کند و هواپیمای نظامی می دهد؛ لذا همه دنیا باید آمریکای جنایتکار را بشناسند.

حجت الاسلام بهرام پور با تاکید بر اینکه هیمنه اسرائیل در اتفاقات اخیر شکست افزود: دیگر آسایشی برای این رژیم نمی توان متصور شد و باید این انتظار را داشت که از هر طرف حمله‌ ای صورت گیرد و بخشی از مناطق تصرف شده آزاد شود.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت بیش از پیش برای عملیات آزادسازی آماده خواهد شد تا اسرائیل نابود و فلسطین آزاد شود.

خطیب جمعه دزفول یادآور شد: جنایات اخیر باعث شد مقام معظم رهبری از این فرصت استفاده و نقشه راهی برای جبهه مقاومت از یمن، سوریه و لبنان ارایه کند.

وی با بیان اینکه بمباران های اخیر مردم مسلمان را به ستوه آورده گفت: اگر این جنایات متوقف نشود، دست انتقام از آستین جبهه مقاومت بیرون می آید و سیلی محکمی بر آمریکا و اسرائیل خواهد زد.

امام جمعه دزفول به عملیات جوانان غزه اشاره کرد و افزود: این عملیات منجر شد تمام نقشه های آمریکا نقش بر آب شود چرا که استکبار در حال تدارک نقشه دیپلماسی و حمله ای بود تا تمام فلسطینی ها را اخراج کنند و این توطئه هم خنثی شد.

وی با تاکید بر اینکه دست پیش گرفتن جوانان غزه این توطئه را خنثی کرد گفت: استکبار جهانی قصد داشت روسیه که حامی ایران است را تضعیف کند؛ برای کشورمان نیز در عراق و دیگر کشورها توطئه ها داشتند ولی امروز معلوم شد آمریکا و ناتو با تمام ادعاهایش آنقدر دستشان خالی است که نمی توانند ۲ جبهه را تدارک ببیند.

حجت الاسلام بهرام پور میلاد عبدالعظیم حسنی(ع) و درگذشت حضرت معصومه(س) را گرامیداشت و افزود: این ۲ بزرگوار هرچند در زمره معصومان نیستند اما از ذریه پیامبر(ص) هستند که راه آنها باید مسیر ما قرار گیرد.

Print

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.