- طلوع خوزستان - https://www.tolokhuzestan.ir -

متوقف نشدن بمباران اسرائیل هجمه جوانان انقلابی را به‌همراه خواهد داشت

حجت الاسلام مسعود بهرام پور در خطبه های این هفته نمازجمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) افزود: آمریکا وارد صحنه شده و جنایاتی که انجام می دهد باید در نامه عملش ثبت شود تا آیندگان بدانند آمریکایی که دم از حقوق بشر می زند؛ چنین اقداماتی انجام داده است.

وی افزود: تاریخ باید بداند آنچه زیر لوای حقوق بشر در سازمان ملل اتفاق می افتد حمایت از اقدامات ضد حقوق بشر آمریکا، اسرائیل و استکبار جهانی است.

امام جمعه دزفول تاکید کرد: آمریکا باید پاسخگوی این جنایات باشد زیرا او دستور می دهد، تجهیز می کند و هواپیمای نظامی می دهد؛ لذا همه دنیا باید آمریکای جنایتکار را بشناسند.

حجت الاسلام بهرام پور با تاکید بر اینکه هیمنه اسرائیل در اتفاقات اخیر شکست افزود: دیگر آسایشی برای این رژیم نمی توان متصور شد و باید این انتظار را داشت که از هر طرف حمله‌ ای صورت گیرد و بخشی از مناطق تصرف شده آزاد شود.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت بیش از پیش برای عملیات آزادسازی آماده خواهد شد تا اسرائیل نابود و فلسطین آزاد شود.

خطیب جمعه دزفول یادآور شد: جنایات اخیر باعث شد مقام معظم رهبری از این فرصت استفاده و نقشه راهی برای جبهه مقاومت از یمن، سوریه و لبنان ارایه کند.

وی با بیان اینکه بمباران های اخیر مردم مسلمان را به ستوه آورده گفت: اگر این جنایات متوقف نشود، دست انتقام از آستین جبهه مقاومت بیرون می آید و سیلی محکمی بر آمریکا و اسرائیل خواهد زد.

امام جمعه دزفول به عملیات جوانان غزه اشاره کرد و افزود: این عملیات منجر شد تمام نقشه های آمریکا نقش بر آب شود چرا که استکبار در حال تدارک نقشه دیپلماسی و حمله ای بود تا تمام فلسطینی ها را اخراج کنند و این توطئه هم خنثی شد.

وی با تاکید بر اینکه دست پیش گرفتن جوانان غزه این توطئه را خنثی کرد گفت: استکبار جهانی قصد داشت روسیه که حامی ایران است را تضعیف کند؛ برای کشورمان نیز در عراق و دیگر کشورها توطئه ها داشتند ولی امروز معلوم شد آمریکا و ناتو با تمام ادعاهایش آنقدر دستشان خالی است که نمی توانند ۲ جبهه را تدارک ببیند.

حجت الاسلام بهرام پور میلاد عبدالعظیم حسنی(ع) و درگذشت حضرت معصومه(س) را گرامیداشت و افزود: این ۲ بزرگوار هرچند در زمره معصومان نیستند اما از ذریه پیامبر(ص) هستند که راه آنها باید مسیر ما قرار گیرد.