کد خبر : 19927
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹

گسترش تعاملات اقتصادی دو کشور فارسی زبان منطقه

گسترش تعاملات اقتصادی دو کشور فارسی زبان منطقه

اصفهان ظرفیت‌های تجاری خود را در اختیار تاجیکستان قرار می‌دهد.  رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: اتاق بازرگانی اصفهان ظرفیت‌های تجاری خود را در اختیار تاجیکستان قرار می‌دهد. به گزارش خبرنگار رؤیا مردانی و به نقل از روابط‌عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، امیر کشانی در دیدار نسیم جان انوروف، معاون اول اتاق بازرگانی جمهوری تاجیکستان با اشاره به اینکه تاجیکستان

اصفهان ظرفیت‌های تجاری خود را در اختیار تاجیکستان قرار می‌دهد. 

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: اتاق بازرگانی اصفهان ظرفیت‌های تجاری خود را در اختیار تاجیکستان قرار می‌دهد.
به گزارش خبرنگار رؤیا مردانی و به نقل از روابط‌عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،
امیر کشانی در دیدار نسیم جان انوروف، معاون اول اتاق بازرگانی جمهوری تاجیکستان با اشاره به اینکه تاجیکستان کشور دوست و همسایه ایران است، اظهار کرد: اصفهان آماده مبادله و مذاکره تجاری با تاجیکستان است.
وی افزود: اصفهان کارخانجات بسیار بزرگی دارد که می‌تواند در زمینه صادرات با تاجیکستان ارتباط تجاری داشته باشد که در این راستا اتاق بازرگانی اصفهان ظرفیت‌های تجاری خود را در اختیار اتاق بازرگانی جمهوری تاجیکستان قرار می‌دهد.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: از اتاق بازرگانی تاجیکستان می‌خواهیم که فهرستی از محصولات و کالاهای مورد نیاز خود را تهیه و در اختیار اتاق بازرگانی اصفهان قرار دهید تا ظرفیت‌های اصفهان به شما معرفی شود.
نسیم جان انوروف، معاون اول اتاق بازرگانی جمهوری تاجیکستان نیز به ظرفیت‌های تجاری این کشور اشاره و گفت: ما در بخش کشاورزی، صنایع‌دستی و ماشین‌سازی می‌توانیم با اصفهان مبادله تجاری داشته باشیم.

Print

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.