کد خبر : 19464
تاریخ انتشار : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴

پیشرفت ۵۵ درصدی ابر پروژه ملی – زیست محیطی RHU پتروپالایش سهروردی صفاهان

پیشرفت ۵۵ درصدی ابر پروژه ملی – زیست محیطی RHU پتروپالایش سهروردی صفاهان

پروژه RHU که ساخت آن از دی ماه ۱۴۰۱ آغاز شده تا کنون به پیشرفت ۵۵ درصدی رسیده است و ان شالله تا سال ۱۴۰۴ به اتمام خواهد رسید. به گزارش خبر نگار مردانی از اصفهان و به نقل از روابط عمومی شرکت پتروپالایش سهروردی،   مدیرعامل شرکت پتروپالایش سهروردی گفت: در پروژه مهم و

پروژه RHU که ساخت آن از دی ماه ۱۴۰۱ آغاز شده تا کنون به پیشرفت ۵۵ درصدی رسیده است و ان شالله تا سال ۱۴۰۴ به اتمام خواهد رسید.

به گزارش خبر نگار مردانی از اصفهان و به نقل از روابط عمومی شرکت پتروپالایش سهروردی،

 

مدیرعامل شرکت پتروپالایش سهروردی گفت: در پروژه مهم و در حال ساخت RHU هلدینگ پتروپالایش اصفهان کارهای بزرگی انجام شده، به طوریکه تا کنون در این پروژه در بخش های مهندسی حدود ۸۶ درصد؛ تامین حدود ۶۷/۵ درصد و در بخش ساخت نیز بیش از ۲۰ درصد پیشرفت حاصل گردیده است.

 

مهندس میثاقی افزود: با اجرای پروژه عظیم RHU، تحقق تخفیف ۵ درصدی خوراک برای هلدینگ پتروپالایش اصفهان همواره ادامه خواهد داشت.

وی با تشریح فعالیت های انجام شده و سرعت کار در این پروژه گفت: نصب اسکلت فلزی، نصب تجهیزات، نصب لوله های رو زمینی، اجرای Boanding خطوط زیر زمینی، عملیات رنگ و سندبلاست لوله ها و عملیات معماری در ساختمان های پست برق ۷۲و PIB71 ( اتاق فرمان فرعی)در حال انجام است.

 

مدیرعامل شرکت پترو پالایش سهروردی، حجم برآوردی بتن ریزی در RHU را در مجموع بیش از ۴۲ هزار متر مکعب عنوان کرد وافزود: تاکنون در پروژه RHU بیش از ۵۰ درصدِ این حجم معادل بیش از ۲۳ هزار متر مکعب بتن ریزی انجام شده است.

Print

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.