کد خبر : 19716
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰

پیشرفت اقتصادی در گرو تعامل با سایر کشورها است

پیشرفت اقتصادی در گرو تعامل با سایر کشورها است

در حاشیه دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا، رئیس کمیسیون اقتصاد دانش‌بنیان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: تعامل با کشورهای عضو ACD می‌تواند راهی برای پیشرفت عملی در حوزه‌های مختلف اقتصادی داشته باشد.   به گزارش خبر نگار مردانی و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی اجلاس، وحید فولادگر در مورد نقش گفتگو در حل

در حاشیه دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا، رئیس کمیسیون اقتصاد دانش‌بنیان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: تعامل با کشورهای عضو ACD می‌تواند راهی برای پیشرفت عملی در حوزه‌های مختلف اقتصادی داشته باشد.

 

به گزارش خبر نگار مردانی و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی اجلاس،
وحید فولادگر در مورد نقش گفتگو در حل مشکلات اقتصادی و تجاری کشورها اظهار کرد: گفتگو می‌تواند مقدمه‌ای باشد تا در آینده نهادی تأثیرگذار داشته باشیم و به اهداف اجلاس نزدیک شویم. بی‌شک گفتگوها در سطوح مختلف برای هر نهادی تأثیرگذار و کمک‌کننده است.
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان ادامه داد: ترویج گفتگو در مورد موضوعات گوناگون در کشور نظرات را به هم نزدیک می‌کند و این روند تفکرات، تصمیمات و نتایج بزرگ‌تری را در پی دارد. معرفی پتانسیل‌های موجود در ایران و شهر اصفهان در حوزه‌های مختلف به کشورهای آسیایی باعث هم‌افزایی خواهد شد و ارتقای توانمندی قاره آسیا را در پی دارد.
وی اضافه کرد: با همکاری‌هایی که بین فعالان اقتصادی کشور و در سطح بین‌الملل انجام می‌شود پتانسیل‌های عملی در کنار پتانسیل‌های تئوری پیشرفت می‌کنند.
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان پیرامون برگزاری اجلاس رؤسای اتاق‌های بازرگانیACDعنوان کرد: باتوجه‌به شرایط تحریمی بخش خصوصی می‌تواند اثربخش‌تر عمل کند چرا که شرایط در این حوزه اندکی سهل‌تر از شرایط برای دولت‌ها است.
وی گفت: برگزاری این اجلاس توسط اتاق بازرگانی اصفهان فرصتی بود که توانمندی‌های شهر و استان اصفهان به کشورهای دیگر شناسانده شود و به فعالان اقتصادی کمک‌کننده باشد تا شاهد رونق در اقتصاد باشیم.

Print

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.