کد خبر : 19686
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰

پیام تبریک مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان بمناسبت هفته گرامیداشت کار و کارگر

پیام تبریک مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان بمناسبت هفته گرامیداشت کار و کارگر

به گزارش خبر نگار رؤیا مردانی و به نقل از هلدینگ پترو پالایش اصفهان روابط عمومی و بین الملل، اهمیت جامعه کارگری را میتوان از اختصاص یک روز جهانی به همین مناسبت دریافت روز جهانی قدردانی از کار و مقام کارگران، در تقویم رسمی کشور روزی برای پاسداشت از خدمات و تلاشهای بی دریغ کسانی

به گزارش خبر نگار رؤیا مردانی و به نقل از هلدینگ پترو پالایش اصفهان روابط عمومی و بین الملل،

اهمیت جامعه کارگری را میتوان از اختصاص یک روز جهانی به همین مناسبت دریافت روز جهانی قدردانی از کار و مقام کارگران، در تقویم رسمی کشور روزی برای پاسداشت از خدمات و تلاشهای بی دریغ کسانی است که با وجود سخت ترین شرایط کاری و معیشتی جان برکفانه همچون سالهای دفاع مقدس کشور را در مسیر تامین امنیت اقتصادی و تحقق خودکفایی و مهمتر از همه استقلال همه جانبه بویژه در عرصه تولید یاری رسانده اند .

 

کارگران عزیز در جای جای این سرزمین پهناور میکوشند تا چرخه های صنعت هرگز از حرکت باز نایستد و پرقدرت تر از همیشه کشور را به تعالی و پیشرفت همه جانبه در تمامی عرصه های سازندگی سوق دهند. اینجانب به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ صنعت بر خود لازم میدانم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم مزین شده با توجه به ضرورت تحقق این فرمان به دست کارگران زحمت کش از زحمات و خدمات تمامی این سخت کوشان که دست از تلاش شبانه روزی برنداشتند تا این شرکت به روزهای درخشان و شکوفایی.

 

خود بیش از پیش نزدیک شود تشکر و قدردانی نمایم. روز جهانی کارگر را به تمامی کارگران متعهد و خدوم هلدینگ پترو پالایش اصفهان تبریک عرض می نمایم و سلامتی، سربلندی نیکبختی و موفقیت همه شما عزیزان و خانواده محترمشان را از درگاه حضرت حق مسئلت دارم.

دکتر محسن قدیری مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان،
رکن اصلی سرمایه گذاری، کارو کارگر است.

Print

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.