کد خبر : 19810
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲

پل صاحب روضات آماده بهره برداری است

پل صاحب روضات آماده بهره برداری است

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان از تکمیل پروژه عمرانی احداث پل صاحب روضات خبر داد و گفت: این پل موجب دسترسی خیابان صاحب‌روضات به خیابان بهستان و کاهش ترافیک پل‌های جهاد و صمدیه می‌شود. به گزارش خبر نگار رؤیا مردانی و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان،   اصغر کشاورزراد با اعلام این

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان از تکمیل پروژه عمرانی احداث پل صاحب روضات خبر داد و گفت: این پل موجب دسترسی خیابان صاحب‌روضات به خیابان بهستان و کاهش ترافیک پل‌های جهاد و صمدیه می‌شود.

به گزارش خبر نگار رؤیا مردانی و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان،

 

اصغر کشاورزراد با اعلام این خبر گفت: مدت زمان قرارداد برای اجرای پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح صاحب روضات ۸ ماه تعیین شده بود که با کار جهادی و همت دست اندرکاران، این پروژه عمرانی در مدت ۵ ماه احداث و آماده بهره برداری شده است.

 

وی با اشاره به برخی از اطلاعات فنی این پروژه بیان کرد: این پل ۳۲ متر در ۳۰ متر شامل دو خط رفت و برگشت است. ۱۱۴ عدد تیر پیش ساخته، ۲ عدد کوله هر کدام به طول ۳۰ متر، ‌۷ عدد ستون در محور وسط به ارتفاع هر یک ۶ متر، ۱۶۰۰ مترمکعب بتن ریزی و ۴۰۰ تن آرماتور بندی است.

 

 

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به مزایای احداث این پل گفت: پل صاحب روضات موجب دسترسی خیابان صاحب‌روضات به خیابان بهستان و کاهش ترافیک پل‌های جهاد و صمدیه می‌شود و با اعتباری ۶۰ میلیارد تومانی به مرحله بهره‌برداری رسیده است

Print

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.