کد خبر : 19675
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴

واکسیناسیون رایگان بیش از ۱۴۲ هزار راس دام سبک و سنگین علیه بیماری تب برفکی در شهرستان کاشان

واکسیناسیون رایگان بیش از ۱۴۲ هزار راس دام سبک و سنگین علیه بیماری تب برفکی در شهرستان کاشان

توسط شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان در سال ۱۴۰۲ صورت گرفت. رئیس شبکه دامپزشکی کاشان گفت: با هدف پیشگیری و مقابله با بیماری های دامی در سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۳۲ هزار و ۶۷۵ راس دام سبک و ۹ هزار و ۳۴۵ راس دام سنگین، علیه بیماری تب برفکی واکسینه شدند. به گزارش خبر نگار رویا مردانی

توسط شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان در سال ۱۴۰۲ صورت گرفت.

رئیس شبکه دامپزشکی کاشان گفت: با هدف پیشگیری و مقابله با بیماری های دامی در سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۳۲ هزار و ۶۷۵ راس دام سبک و ۹ هزار و ۳۴۵ راس دام سنگین، علیه بیماری تب برفکی واکسینه شدند.

به گزارش خبر نگار رویا مردانی و به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان،

دکتر سیامک رضوان رئیس شبکه در تشریح این خبر گفت: در راستای خدمت رسانی به دامداران شریف شهرستان و پیشگیری و مقابله با بیماری های دامی، تعداد ۱۳۲ هزار و ۶۷۵ راس دام سبک و ۹ هزار و ۳۴۵ راس دام سنگین علیه بیماری تب برفکی واکسینه شدند.

دکتر رضوان ضمن اشاره به اینکه بیماری تب برفکی در دام های سبک و سنگین، به شدت مسری بوده و باعث خسارت های اقتصادی سنگین برای دامداری ها می شود بیان کرد: عملیات واکسیناسیون موجب پیشگیری از بیماری در منطقه می شود.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان در پایان از پرورش دهندگان دام درخواست کرد هرگونه تلفات غیر عادی در گله خود را با تماس با شماره ۱۵۱۲ به کارشناسان شبکه دامپزشکی گزارش نمایند.

Print

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.