کد خبر : 19736
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲

هزار آزمون کیفی در آزمایشگاه های آب آبفای استان اصفهان

هزار آزمون کیفی در آزمایشگاه های آب آبفای استان اصفهان

به گزارش خبر نگار رؤیا مردانی و به نقل از روابط عمومی آبفای استان اصفهان،   مدیرعامل آبفای استان اصفهان از انجام ۶۴۸ هزار آزمون کیفی از طریق ۳۳ باب آزمایشگاه فیریکوشیمیایی، میکروبیولوژی و ریزآلاینده های معدنی آب در سال گذشته خبر داد. حسین اکبریان بیان کرد: همان گونه که بارها تاکید کرده ایم کیفیت

به گزارش خبر نگار رؤیا مردانی و به نقل از روابط عمومی آبفای استان اصفهان،

 

مدیرعامل آبفای استان اصفهان از انجام ۶۴۸ هزار آزمون کیفی از طریق ۳۳ باب آزمایشگاه فیریکوشیمیایی، میکروبیولوژی و ریزآلاینده های معدنی آب در سال گذشته خبر داد.

حسین اکبریان بیان کرد: همان گونه که بارها تاکید کرده ایم کیفیت آب شرب خط قرمز این شرکت و شرکت مهندسی آبفای کشور محسوب می شود لذا آزمایشگاه مرکزی شرکت آبفای استان اصفهان یکی از پیشرفته ترین آزمایشگاه های آب در سطح کشور بوده که دارای استاندار ۱۷۰۲۵ است و صحت و دقت نتایج آن، اعتبار لازم در مجامع علمی را دارد.

 

وی با بیان اینکه ۱۱ باب آزمایشگاه میکروبی و‌شیمیایی در سطح استان نیز دارای گواهینامه ۱۷۰۲۵می باشند و این استاندارد در آنها استقرار یافته، ادامه داد: در سال گذشته ۶۲۰ هزار آزمون کلرسنجی، بیش از ۱۷ هزار مورد آزمون میکروبی، بیش از ۳ هزار مورد آزمون فیزیکو شیمیایی و ۱۵۰۰ مورد آزمون فلزات سنگین بر روی نمونه های آب شبکه و مخازن انجام شده است.

 

اکبریان افزود: نظارت و پایش های لازم هر روزه توسط کارشناسان کنترل کیفی در سطح استان بر روی آب منابع و مخازن و شبکه برای تضمین کیفیت آبی که در اختیار هم استانی های عزیز قرار میگیرد، انجام‌ می شود.

 

مدیر عامل آبفای استان اصفهان خاطر نشان ساخت: علاوه بر آزمون های انجام شده توسط شرکت آبفای استان اصفهان، کارشناسان مراکز بهداشت در سطح استان نیز به عنوان ناظر عالی به صورت روزانه کیفیت و بهداشت آب را کنترل نموده و سلامت آب شرب شهر اصفهان مورد تایید مرکز بهداشت استان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان می باشد.

Print

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.