کد خبر : 19757
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۴۹

نجات جان ۴۸۳ شهروند از حریق و حادثه در فروردین ماه امسال

نجات جان ۴۸۳ شهروند از حریق و حادثه در فروردین ماه امسال

رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از نجات جان ۴۸۳ نفر از شهروندان گرفتار در حوادث و آتش‌سوزی‌ها توسط آتش‌نشانان این سازمان خبر داد. به گزارش خبر نگار رؤیا مردانی و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان،   محمد شریعتی با اعلام این خبر گفت: در فروردین ماه

رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از نجات جان ۴۸۳ نفر از شهروندان گرفتار در حوادث و آتش‌سوزی‌ها توسط آتش‌نشانان این سازمان خبر داد.

به گزارش خبر نگار رؤیا مردانی و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان،

 

محمد شریعتی با اعلام این خبر گفت: در فروردین ماه سال جاری ۴۷ هزار و ۵۹۷ تماس با سامانه همیشه پاسخگوی ۱۲۵ برقرار و منجر به ۹۷۲ مورد اعزام تیم‌های عملیاتی اطفا، امداد و نجات در ایستگاه‌های بیست‌وهفت گانه شهر شده است.

 

 

وی با بیان اینکه از این تعداد ۳۶۸ مورد شامل حریق بوده است، افزود: در این بازه زمانی، ۴۷ مورد حریق خودرو، ۳۹ مورد حریق منازل، ۳۰ مورد حریق مراکز صنعتی و تجاری و ۱۸۱ مورد حریق فضای سبز، درختان و ضایعات به سازمان گزارش شده است.

رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: آمار نجات جان شهروندان از حریق و حادثه در فروردین ماه سال گذشته بالغ بر ۴۰۹ نفر بود که نسبت به مدت زمان مشابه امسال ۱۷ درصد کاهش یافته است.
او با بیان اینکه در فروردین ماه امسال ۱۹۵ تماس ‌منجر به اعزام تیم هایی جهت خدمات رسانی مضاعف به شهروندان گزارش شده است، تصریح کرد: در فروردین ۱۴۰۳ جان ۴۸۳ نفر از شهروندان گرفتار در حوادث و آتش‌سوزی‌ها توسط آتش‌نشانان این سازمان نجات یافت و چهار نفر نیز در این حوادث جان باختند.

ثبت بیش از ۱۶ هزار مزاحمت تلفنی در سامانه ۱۲۵
شریعتی با اعلام اینکه در فروردین ماه سال جاری ۱۶ هزار و ۸۴۰ مورد مزاحمت تلفنی در سامانه ۱۲۵ ثبت شده است، اظهار کرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم از شوخی با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی پرهیز کنند، چرا که سرمایه انسانی و هزینه‌ها به سمت حادثه‌ای می‌رود که در واقع وجود ندارد!

 

Print

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.