کد خبر : 19489
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۰۸

میز خدمت تخصصی تعزیرات حکومتی با بخش خصوصی

میز خدمت تخصصی تعزیرات حکومتی با بخش خصوصی

سومین میز خدمت تخصصی و اولین نشست در سال ۱۴۰۳ تعزیرات حکومتی اصفهان با فعالان بخش خصوصی در اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان برگزار شد.   به گزارش خبر نگار مردانی و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی اصفهان، علی اکبر مختاری گفت: با تفاهم انجام شده در سال گذشته

سومین میز خدمت تخصصی و اولین نشست در سال ۱۴۰۳ تعزیرات حکومتی اصفهان با فعالان بخش خصوصی در اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان برگزار شد.

 

به گزارش خبر نگار مردانی و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی اصفهان،
علی اکبر مختاری گفت: با تفاهم انجام شده در سال گذشته با اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان سومین میز خدمت تخصصی و اولین نشست در سال ۱۴۰۳ تعزیرات حکومتی اصفهان در اردیبهشت ماه بر پا شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان افزود: این نشست ها در راستای منویات رهبر معظم انقلاب به‌ منظور رفع موانع تولید و بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و تجاری برنامه ریزی شده که در سومین جلسه میز خدمت تعزیرات حکومتی پیرامون ۱۱ پرونده واحدهای تولیدی، اقتصادی با حضور نمایندگان آنها مورد بررسی، راهنمایی‌های لازم به آنها ارائه و همچنین پیگیری مجدانه پرونده‌ها که صدور دستور لازم مورد استقبال فعالان اقتصادی مراجعه‌کننده قرار گرفت و عدم رفع تعهد ارزی از جمله مهم‌ترین دغدغه‌ها، چالش‌های تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی بود که طرح شد.
مختاری گفت: استمرار این سلسله نشست های تخصصی برای برطرف کردن رفع موانع تولید ملی و داخلی ضروری و ادامه دار می باشد.

Print

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.