کد خبر : 19727
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳

میزگرد فناوری‌های جدید و نوظهور، استارتاپ‌ها و اقتصاد دانش‌بنیان برگزار شد

میزگرد فناوری‌های جدید و نوظهور، استارتاپ‌ها و اقتصاد دانش‌بنیان برگزار شد

فناوری‌های جدید و نوظهور، استارتاپ‌ها و اقتصاد دانش‌بنیان با حضور نمایندگان کشورهای عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا برگزار شد. به گزارش  خبر نگار مردانی و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی اجلاس، میزگرد فناوری‌های جدید و نوظهور، استارتاپ‌ها و اقتصاد دانش‌بنیان با حضور نمایندگان کشورهای عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا صبح امروز (سه‌شنبه) در سالن نصف

فناوری‌های جدید و نوظهور، استارتاپ‌ها و اقتصاد دانش‌بنیان با حضور نمایندگان کشورهای عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا برگزار شد.

به گزارش  خبر نگار مردانی و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی اجلاس،
میزگرد فناوری‌های جدید و نوظهور، استارتاپ‌ها و اقتصاد دانش‌بنیان با حضور نمایندگان کشورهای عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا صبح امروز (سه‌شنبه) در سالن نصف جهان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار شد.
نمایندگان کشورهای آسیایی در این میزگرد درباره تثبیت مالکیت معنوی، راه‌های حمایت از کسب‌وکارهای کوچک و متوسط برای ادامه حیات در عصر دیجیتال، راه‌های گذر کسب‌وکارها از ساختارهای سنتی به سازوکارهای مدرن، نقش اکوسیستم نوآوری برای توسعه پایدار تجارت جهانی، جایگزینی خلاقیت، ایده و استعداد انسانی به‌جای نیروی کار ارزان، ویژگی‌های اکوسیستم خلاق و چالش مهم جوامع آسیایی در تشکیل فضای خلاق علمی و کسب‌وکار گفت‌وگو کردند.
همچنین چند تن از فعالان اقتصاد دانش‌بنیان ایران و مهمانان کشورهای آسیایی به انتقال دیدگاه و تجربه خود پرداختند.

Print

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.