کد خبر : 19825
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴

عملکرد موفق تیم  عملیاتی واکنش سریع آبفای اصفهان برای مقابله با سیلاب در سیستان و بلوچستان

عملکرد موفق تیم  عملیاتی واکنش سریع آبفای اصفهان برای مقابله با سیلاب در سیستان و بلوچستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از عملکرد موفق  سه تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب اخیر در استان سیستان و بلوچستان تجلیل کرد. به گزارش خبر نگار رؤیا مردانی و به نقل از روابط عمومی آبفای استان اصفهان، حسین اکبریان با اشاره به آماده‌باش کامل نیروهای عملیاتی و استقرار تجهیزات

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از عملکرد موفق  سه تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب اخیر در استان سیستان و بلوچستان تجلیل کرد.

به گزارش خبر نگار رؤیا مردانی و به نقل از روابط عمومی آبفای استان اصفهان،

حسین اکبریان با اشاره به آماده‌باش کامل نیروهای عملیاتی و استقرار تجهیزات و ماشین‌آلات سنگین آبفای استان اصفهان برای مقابله با بحران سیل و جلوگیری از اختلال در روند خدمات‌ رسانی به مردم در استان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با وقوع سیلاب در سیستان و بلوچستان نیروهای عملیاتی آبفای استان اصفهان در قالب سه گروه واکنش سریع به همراه تجهیزات و ماشین آلات سنگین از جمله سه خودرو مدیریت بحران مجهز به دیزل ژنراتور، موتوربرق، جرثقیل و سایر ادوات و لوازم مورد نیاز برای مقابله با سیلاب وکاهش آسیب‌های ناشی از آن به این استان اعزام شد.

 

وی افزود: در همین راستا برای امداد رسانی بهتر به مردم، خودروهای مدیریت بحران مجهز به هفت دستگاه پمپ کف کش در سایزهای مختلف در شهر و روستاهای کنارک مستقرشدند بطوریکه با بهره برداری از این تجهیزات علاوه بر کاهش تبعات ناشی از این حادثه امر خدمت رسانی به مردم سریع تر و دقیق تر صورت پذیرفت .

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به برخی از اقدامات تیم عملیاتی واکنش سریع اصفهان در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این تیم در بخشی از عملیات امداد رسانی، خسارات و آسیب هایی که به تاسیسات آبفا منطقه چابهار از جمله ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهر کنارک و مخزن آب شرب روستای کهیر تحمیل شده بود، رفع نمودند و مجددا این تاسیسات در مدار بهره برداری قرار گرفت.

 

اکبریان ادامه داد: رفع آبگرفتگی منازل و معابر در منطقه چابهار توسط گروه های واکنش سریع از دیگر اقدامات تیم عملیاتی آبفای استان اصفهان بوده و این عملیات امداد رسانی برای مقابله با سیلاب در استان سیستان و بلوچستان طی ۶ روز انجام گرفت.

 

وی اظهار کرد: تیم عملیاتی واکنش سریع آبفای استان اصفهان همچنان از آمادگی لازم برای مقابله با وقوع احتمالی حوادث غیر مترقبه و امداد رسانی به مردم برای دسترسی به خدمات پایدار برخوردار است.

 

Print

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.