کد خبر : 19760
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۵۴

ضرورت راه اندازی سیستم حمل‌ونقل انبوه‌بر در شهرهای اطراف اصفهان

ضرورت راه اندازی سیستم حمل‌ونقل انبوه‌بر در شهرهای اطراف اصفهان

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با تاکید بر ضرورت راه اندازی سیستم حمل‌ونقل انبوه‌بر در شهرهای اطراف اصفهان گفت: مقرر شده است شهرهای شاهین‌شهر، بهارستان فولادشهر، خمینی‌شهر و نجف‌آباد در آینده با سیستم حمل‌ونقل انبوه‌بر به شهر اصفهان متصل شوند. به گزارش  خبر نگار رؤیا مردانی و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با تاکید بر ضرورت راه اندازی سیستم حمل‌ونقل انبوه‌بر در شهرهای اطراف اصفهان گفت: مقرر شده است شهرهای شاهین‌شهر، بهارستان فولادشهر، خمینی‌شهر و نجف‌آباد در آینده با سیستم حمل‌ونقل انبوه‌بر به شهر اصفهان متصل شوند.

به گزارش  خبر نگار رؤیا مردانی و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان،

 

حسین حق‌شناس روز یازدهم اردیبهشت ماه در نشست مشترک پلیس راهور و شهرداری های استان اصفهان، ضمن تاکید بر ضرورت هماهنگی‌ و تعامل میان شهرداری ها و پلیس راهور جهت حل معضلات حمل‌ونقلی و ترافیکی اظهار کرد: قسمت‌هایی از پروژه عظیم حلقه حفاظتی شهر که در محدوده شهرداری اصفهان قرار دارد در حال پیگیری و اجرا است، اما بخش‌هایی که به شهرداری‌های دیگر مربوط می شود، پیشرفت جدی نداشته و نیازمند پیگیری است.

 

وی با تاکید بر ضرورت راه اندازی سیستم حمل‌ونقل انبوه‌بر در شهرهای اطراف اصفهان افزود: مقرر شده است شهرهای شاهین‌شهر، بهارستان فولادشهر، خمینی‌شهر و نجف‌آباد در آینده با سیستم حمل‌ونقل انبوه‌بر به شهر اصفهان متصل شوند.

به گفته حق شناس ، مدیریت حمل‌ونقل بار و پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از دیگر موضوعات نیازمند به هماهنگی‌های بین‌بخشی است.

 

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان بااشاره به برگزاری دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان که در دانشگاه صنعتی اصفهان در حال برگزاری است، اظهار کرد: شهرداری اصفهان تلاش کرده است تا در این نمایشگاه تمام شرکت‌هایی که در زمینه‌های فناوری در کشور به تولید محصولات بومی پرداخته اند را در کنار هم جمع کند تا در موضوعات مختلفی همچون هوشمندسازی، ثبت تخلف، مدیریت ترافیک و کنترل چراغ‌های راهنمایی با یکدیگر به تبادل اطلاعات بپردازند.

 

ضرورت همراهی جامعه دانشگاهی با مدیریت شهری
حق‌شناس همچنین در حاشیه برگزاری نشست شهرگاه (هم‌اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری) با موضوع حمل‌ونقل و ترافیک گفت: مدیریت تعمیر و نگهداری زیرساخت‌های حمل‌ونقل و مدیریت حمل‌ونقل همگانی معمولا به دلیل برخی از مشکلات از کانون توجه مدیران اجرایی پنهان می مانند و لذا جامعه دانشگاهی می‌توانند به بررسی تجارب بین‌المللی و درنهایت به انتخاب موضوع مناسب در این زمینه بپردازند.

 

وی افزود: مدیریت تعمیر و نگهداری زیرساخت‌های حمل‌ونقل شامل راه، پل و مترو بوده و بسیار هزینه‌بر است، لذا شهرداری علاوه بر ایجاد باید به تعمیر و نگهداری آن‌ها نیز توجه داشته باشد. موضوع حمل‌ونقل همگانی نیز تصمیم‌گیری براساس داده‌ها است که با کمک دانشگاه می‌تواند به خوبی در شهر اجرا شود

Print

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.