کد خبر : 19882
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶

ضرورت برقراری عدالت آموزشی وحفظ روان کودکان و نوجوانان

ضرورت برقراری عدالت آموزشی وحفظ روان کودکان و نوجوانان

رویا مردانی به مناسبت روز مشاور و بزرگداشت روز استاد ، در محل انجمن «همراهان مهر آنا» دورهمی ای ، با حضور اعضای انجمن، مهر یاران و اساتید برتر حوزه سلامت روان اصفهان و چندی از اصحاب رسانه برگزار گردید . این نشست ،به منظور آشنایی با رسالت «انجمن همراهان مهر آنا»و با محوریت کودکان

رویا مردانی

به مناسبت روز مشاور و بزرگداشت روز استاد ، در محل انجمن «همراهان مهر آنا» دورهمی ای ، با حضور اعضای انجمن، مهر یاران و اساتید برتر حوزه سلامت روان اصفهان و چندی از اصحاب رسانه برگزار گردید .

این نشست ،به منظور آشنایی با رسالت «انجمن همراهان مهر آنا»و با محوریت کودکان ونوجوانان بازمانده از تحصیل و بی‌بهره از سرپرست مناسب، با هدف برخورداری آنها از عدالت آموزشی و سلامت روان، برپا شد.

دکتر سید عباس شفتی ، متخصص خانواده و عضو هئیت علمی دانشگاه ، در این آیین گفت : پس از استقبال از اهداف و و برنامه‌های انجمن همراهان مهر آنا عنوان نمودند که سختی و مشقت رسالت انجمن همراهان مهر آنا در تعارضی است که در این راه با آن روبرو می‌شود که همانا کار خیر خواهانه و داوطلبانه‌است که به صورت تربیتی، آموزشی ارائه می‌شود.

وی افزود : از تعارض‌ها و دوگانگی‌ها نباید هراس داشت چه بسا در همین سختی‌ها ،گشایشی وجود دارد .چرا که انسان در کنار شادی‌ها به غم نیز نیاز دارد تا در انزوای خویش بتواند راهی را گشاده کند و از آنجا که در زندگی روزمره ما ما به تحرک دچاریم، کمتر تامل می‌کنیم وفرصت شناخت ازما گرفته میشود، همین امر پیشرفت ما را مختل می‌کند.

در ادامه دکتر سید حمید آتش پور ، دانشیار و عصو هئیت علمی دانشگاه هم اظهار نمود : در کنار رسالت و ویژگی های مثبت انجمن همراهان مهر آنا که همانا برقراری عدالت آموزشی و حفظ سلامت روان کودکان و نوجوانان ی‌بهره از امکانات لازم است ،باید به زمینه ذهنی گروه توجه شود.

از نظر وی ، وقتی به چیزهایی باور کنیم و فرای باورهای خودمان را نبینیم دچار زمینه ی فکری ایستا شده‌ایم. چنین گروهی طرز تفکر رشد یابنده ندارند ،واز موقعیت‌ها ی پیش آمده درست استفاده نمی‌کنند و همچنین توجه به فلسفه تشکیل گروه و چرایی اش هر لحظه در هر قدم از فعالیت‌های انجمن باید مورد دقت قرار گیرد.

درادامه تنی چند از اعضای فعال انجمن همراهان مهرآنا مورد قدردانی قرار گرفتند .

وسوگندنامه انجمن همراهان مهرآنا توسط مدعوین واعضای اصلی امضا شد.

Print

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.