کد خبر : 19751
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۳۹

سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه گذاری و مشارکت ها

سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه گذاری و مشارکت ها

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری جلسه این هفته شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان، از وضعیت احداث چندین پروژه مشارکتی در شهر خبر داد. به گزارش  خبر نگار رؤیا مردانی و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مسعود حیدری با اشاره به برگزاری

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری جلسه این هفته شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان، از وضعیت احداث چندین پروژه مشارکتی در شهر خبر داد.

به گزارش  خبر نگار رؤیا مردانی و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان،

مسعود حیدری با اشاره به برگزاری جلسه این هفته شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان اظهار کرد: در این جلسه، پروژه ژوراسیک پارک ناژوان مطرح و مقرر شد مذاکرات با سرمایه گذار آن انجام و جمع بندی موارد در جلسه آتی مطرح و تصمیم لازم اتخاذ شود.

 

وی اضافه کرد: همچنین در این جلسه، پروژه اداری تجاری و پارکینگ مکانیزه شهدا مورد تاکید مجدد قرار گرفت و اجرای آن به تصویب اعضا رسید.

 

حیدری با اشاره به اتفاق نظر اعضای شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان مبنی بر ضرورت توسعه اماکن تفریحی و فرهنگی در سطح شهر اضافه کرد: در این نشست، بحث واگذاری باغ جوان مطرح و مقرر شد این مجموعه به منظور بهره‌برداری جامع به شرکت توسعه سیاحتی سپاهان واگذار شود.

 

 

به گفته مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان، نظارت مستمر بر پروژه هتل جهان نما و سایر پروژه های مشارکتی، دیگر موضوع مورد بحث در این جلسه بود و مقرر شد از طریق برون‌سپاری، کیفیت و کمیت نظارت‌ بر پروژه افزایش یابد.

Print

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.