کد خبر : 19592
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱

ساماندهی بازار سماورسازان با ۱۴ میلیارد تومان اعتبار

ساماندهی بازار سماورسازان با ۱۴ میلیارد تومان اعتبار

معاون برنامه‌ریزی منطقه ۳ شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات شهرداری منطقه در محدوده بازار بزرگ اصفهان گفت: ساماندهی بازار سماورسازان با هزینه ۱۴ میلیارد تومان، ساماندهی بازار منجم، ساماندهی امکانات مربوط به اطفای حریق با هزینه ۵ میلیارد تومان و ساماندهی بازار خیاطان با هزینه ۴ میلیارد تومان انجام شده است. به گزارش خبر

معاون برنامه‌ریزی منطقه ۳ شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات شهرداری منطقه در محدوده بازار بزرگ اصفهان گفت: ساماندهی بازار سماورسازان با هزینه ۱۴ میلیارد تومان، ساماندهی بازار منجم، ساماندهی امکانات مربوط به اطفای حریق با هزینه ۵ میلیارد تومان و ساماندهی بازار خیاطان با هزینه ۴ میلیارد تومان انجام شده است.

به گزارش خبر نگار رؤیا مردانی و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان،

 

حمید جعفری در اولین جلسه‌هم اندیشی هیئت امنای بازار اصفهان با شهردار اصفهان که روز دهم اردیبهشت ماه در صحن علنی شورای شهر اصفهان برگزار شد، به تشریح روند برگزاری انتخابات هیئت امنای بازار پرداخت و گفت: پس از درخواست‌های مردمی، مطالعات اولیه درخصوص وضعیت بازار به همت مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر انجام شد.

وی ادامه داد: در این مطالعات موضوعاتی همچون سیم‌کشی فرسوده، شارژ کپسول‌های آتش‌نشانی، شبکه عنکبوتی سیم‌های برق، عدم استفاده از سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی متناسب، زهکشی ناصحیح آب‌ها، نبود امکانات رفاهی و بهداشتی، استفاده از کاروانسراها به عنوان پارکینگ، کمبود فضای سبز اطراف بازار، نبود وسایل حمل‌ونقل، مشکلات اقتصادی، مشکلات اجتماعی و سیاسی بازار، شناسنامه‌دار نبودن باربران، اتباع بیگانه، کمرنگ شدن نقش محوری مسجد، مشکلات فرهنگی همچون سد معبر، ناکافی بودن تابلوهای مسیر و در مجموع حدود ۵۰ مشکل بازار شناسایی و جمع‌بندی آن به استاندار اصفهان ارسال شد.

معاون برنامه‌ریزی منطقه ۳ شهرداری اصفهان با بیان اینکه آئین‌نامه اجرایی انتخابات در بازه زمانی مرداد ۱۴۰۱ تا مرداد ۱۴۰۲ تدوین شد، اظهار کرد: با راه‌اندازی وب سایت و اطلاع‌رسانی و برگزاری ۲۰ جلسه اصلی و ۱۰ جلسه پشتیبان، انتخابات در پایان آذرماه برگزار شد.

ادامه داد: برای برگزاری انتخابات هیئت اجرایی شامل فرمانداری، اتاق اصناف، بسیج اصناف و شورای شهر و شهرداری اصفهان شکل گرفت. پس از آن آئین‌نامه اجرایی را به فرمانداری ارسال کردیم و پس از جلسات متعدد با بازاریان، بازار به ۱۱ ناحیه تقسیم‌بندی شد و به تصویب فرمانداری رسید، سپس روند اطلاع‌رسانی آغاز و تمام اطلاعات آئین نامه‌ها روی سایت بارگذاری شد.

جعفری با بیان اینکه ضرورت برگزاری انتخابات برای بازاریان تبیین شد، گفت: در نهایت مهلتی را برای بازاریان مشخص کردیم که منجر به ثبت نام الکترونیک ۱۲۴ نفر شد. ۸۲ نفر در ۱۱ ناحیه حائز شرایط بودند که پس از تأیید صلاحیت‌ها طبق آئین نامه اجرایی انتخابات، فرصت تبلیغات به آن‌ها داده شد. در نهایت نیز ۴ شعبه اخذ رأی پیش بینی شد و انتخابات به صورت الکترونیکی در ۲۸ آذر از ساعت ۸ تا ۱۶ و با دو مرتبه تمدید برگزار شد.

جعفری ادامه داد: تعداد واجدان شرایط ۷۸۰۰ نفر بود که ۲۴۲۱ نفر مشارکت کردند و از این بین ۱۴۶۶ رأی صحیح اتخاذ شد و در مجموع ۳۱ درصد در انتخابات شرکت کردند و۱۱ نفر انتخاب شدند.
معاون برنامه‌ریزی منطقه ۳ شهرداری اصفهان با بیان اینکه یکی از مشکلات بازار، ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها بود خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکل پارکینگ‌های در انحصار شهرداری توسط شرکت نیک اندیش پیگیری شد و ۷۵ مورد سد معبر و ۱۶ مورد دست‌فروش را از سطح بازار جمع‌آوری کردیم.

وی درباره اقدامات شهرداری منطقه در محدوده بازار گفت: ساماندهی بازار سماورسازان با هزینه ۱۴ میلیارد تومان، ساماندهی بازار منجم، ساماندهی امکانات مربوط به اطفای حریق با هزینه ۵ میلیارد تومان و ساماندهی بازار خیاطان با هزینه ۴ میلیارد تومان انجام شده است.

 

Print

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.