کد خبر : 19754
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۴۴

زبان بودجه ۱۴۰۳ گویا، شفاف و روشن است

زبان بودجه ۱۴۰۳ گویا، شفاف و روشن است

شهردار اصفهان بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان را دارای زبانی گویا، شفاف و روشن دانست و گفت: در تدوین بودجه از آخرین فناوری های علم آمار استفاده کردیم تا نه تنها همکاران ما در شورا، بلکه عموم مردم هم بدانند در شهرداری چه می گذرد. به گزارش خبر نگار رؤیا مردانی و به نقل از اداره

شهردار اصفهان بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان را دارای زبانی گویا، شفاف و روشن دانست و گفت: در تدوین بودجه از آخرین فناوری های علم آمار استفاده کردیم تا نه تنها همکاران ما در شورا، بلکه عموم مردم هم بدانند در شهرداری چه می گذرد.

به گزارش خبر نگار رؤیا مردانی و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان،

 

علی قاسم زاده با بیان این مطلب گفت: چنانکه رهبر معظم انقلاب در بیانات خود فرمودند، مسئولان کشوری باید به سمت تدوین بودجه های شفاف و روشن، هم برای دستگاه ها و هم عموم مردم بروند. لذا ما نیز تلاش کردیم بودجه را شفاف، روشن و با زبانی گویا بنویسیم و در این راستا از آخرین فناوری های علم آمار استفاده کردیم تا نه تنها همکاران ما در شورا، بلکه عموم مردم هم بدانند در شهرداری چه می گذرد.

 

وی  با اشاره به اینکه بودجه سال ۱۴۰۳ برشی از برنامه راهبردی ۱۴۱۰ است، خاطرنشان کرد: ۳۸ راهبرد در بودجه آتی در اولویت قرار گرفته است که آنها را شاخص گذاری کردیم و لذا به راحتی می توانیم تأثیر پیشرفت بودجه را در برنامه ۱۴۱۰ سنجش پذیر کنیم.

 

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: بودجه را علنی کردیم، یعنی به آنچه تنظیم کرده بودیم اعتماد داشتیم و آن را در اختیار مردم گذاشتیم تا با مشارکت آنها به بودجه نهایی برای اداره شهر برسیم. همچنین در مسیر تدوین و تصویب بودجه، خود را از تجارب شهروندان محروم نساختیم.

 

 

قاسم زاده  با اشاره به واژه تنقیح و معنای آن گفت: تنقیح یعنی با ظرافت کار کردن و زوائد را به دقت کنار زدن. ما نمی گوییم عقل کل هستیم، بنابراین به همکارانم در شهرداری گفتم اعضای شورا تیزبین و خردمند هستند، یعنی با دقت به آینده می اندیشند، پس اگر چیزی از چشم ما دور مانده و آنها متذکر می شوند را باید پذیرفت.

شهردار اصفهان تأکید کرد: هیچ گونه نگاه جناحی یا منفعت طلبانه را در بررسی بودجه از سوی شورای شهر مشاهده نکردم، اما آنچه دیدم تضارب آراء مبتنی بر علم و آگاهی و دغدغه بود.

 

 

Print

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.