کد خبر : 19503
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲

راه اندازی دو مجموعه غذایی در مجموعه گردشگری صفه

راه اندازی دو مجموعه غذایی در مجموعه گردشگری صفه

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: دو مجموعه غذایی آراکولانژ و هوگر در مجتمع گردشگری صفه راه اندازی شده و آماده خدمت رسانی به شهروندان اصفهانی است. به گزارش  خبر نگار رؤیا مردانی و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان،   سعید ساکت با اعلام این خبر

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: دو مجموعه غذایی آراکولانژ و هوگر در مجتمع گردشگری صفه راه اندازی شده و آماده خدمت رسانی به شهروندان اصفهانی است.

به گزارش  خبر نگار رؤیا مردانی و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان،

 

سعید ساکت با اعلام این خبر گفت: عملیات راه اندازی مجموعه غذایی آراکولانژ پس از سه سال تعطیلی از ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ آغاز شد و در ۳۰ فروردین ماه سال جاری به پایان رسید. این مجموعه در زیربنایی به مساحت ۲۷۵ متر مربع و با ۳۵۲ متر مربع محوطه خارجی و پیرامونی، به سبک اصیل ایرانی طراحی و ساخته شده است.

وی بیان کرد: ارتقای خدمات در بلندترین نقطه شهر، توجه به برند مقصد در نقطه خاص با خدمات متفاوت، استانداردسازی سطوح خدمت در مجموعه صفه علیرغم قرار گرفتن در ارتفاع و گردشگرپذیر کردن نقطه ایستگاه دوم با توسعه خدمات غذایی از ویژگی‌های این پروژه است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان همچنین از راه‌اندازی کافه و رستوران هوگر در این مجموعه خبر داد و گفت: این پروژه در مساحتی ۹۰۰ متر مربعی با طراحی مدرن و موقعیت مکانی نمای بام اصفهان، با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال درحال اجرا است.

ساکت افزود: ارتقای فیزیکی مجموعه با طراحی جدید، توجه به هویت صفه و امکان تماشای اصفهان از بام، ارتقای خدمات غذایی، توجه به ذائقه ملل، استفاده از ظرفیت مجموعه‌های برند، حذف ساخت و سازهای بی‌ضابطه و احترام به طبیعت از اهداف اجرای این پروژه است.

ساکت با اشاره به توسعه ظرفیت زیرساختی پارکینگ «باران» در مجموعه صفه گفت: عملیات اجرایی این پروژه از ۱۵ بهمن تا ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ انجام شد. ظرفیت توسعه‌ای این پارکینگ در مساحتی ۳۲ هزار متر مربعی و با ظرفیت پارک ۱۳۰۰ دستگاه خودرو به صورت همزمان صورت گرفت و به این ترتیب، پارکینگ باران با ظرفیت پذیرش ۶ هزار خودرو در هر روز، به شهروندان خدمت‌رسانی خواهد کرد.

وی با اشاره به مزایای اجرای این پروژه افزود: مدیریت تردد و احترام به آرامش محیطی مجتمع گردشگری صفه، افزایش ظرفیت پارک خودرو، حل چالش ترافیک در این محدوده، توجه به استانداردهای ایمنی و ارتقای سطح خدمت رسانی در مجموعه با کاهش ترافیک از جمله آثار توسعه ظرفیت زیرساختی پارکینگ باران به شمار می‌رود

Print

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.