کد خبر : 19598
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴

دیدار مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان با امام جمعه و فرماندار شهرستان نایین

دیدار مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان با امام جمعه و فرماندار شهرستان نایین

در راستای نظارت، تعامل و هم اندیشی صورت گرفت. به گزارش خبر نگار مردانی و به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان نائین ، دکتر سیدرضا موسوی، مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با همراهی دکتر محمد حق شناس مسئول هماهنگی امور شهرستان ها، دکتر محمدمسعود مامن پوش رییس اداره برنامه و بودجه و دکتر عباس

در راستای نظارت، تعامل و هم اندیشی صورت گرفت.

به گزارش خبر نگار مردانی و به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان نائین ،

دکتر سیدرضا موسوی، مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با همراهی دکتر محمد حق شناس مسئول هماهنگی امور شهرستان ها، دکتر محمدمسعود مامن پوش رییس اداره برنامه و بودجه و دکتر عباس بدیعی رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور، در سفری یکروزه ضمن ملاقات با امام جمعه و فرماندار این شهرستان، با حضور در شبکه دامپزشکی با رییس و همکاران این شبکه دیدار و گفتگو نمودند.

سیدرضا موسوی و همراهان در ابتدای این سفر با حضور در محل دفتر حجت الاسلام و المسلمین مطهرخو امام جمعه نایین با وی دیدار نمودند.

در این جلسه دکتر موسوی به بیان رسالت سازمان دامپزشکی کشور در کنترل و پیشگیری از بیماری های دام و طیور و نیز بیماری های مشترک بین انسان و دام پرداخته و اهمیت موضوعات یاد شده را تبیین نمودند.

در ادامه مدیر کل دامپزشکی استان و همراهان با حضور در محل فرمانداری این شهرستان با دکتر کریمی فرماندار شهرستان دیدار نمودند. در این جلسه دکتر موسوی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دامپزشکی استان و شهرستان، به بیان اهمیت و نقش دامپزشکی در تامین امنیت وایمنی غذایی جامعه پرداخته و با اشاره به کمبودهای مهم و اساسی در نیل به این اهداف از جمله کمبود اعتبارات، خودرو و نیروی انسانی خواستار مساعدت بیشتر فرمانداری با شبکه دامپزشکی این شهرستان شد.

در هر یک از این دیدارها فرماندار و امام جمعه شهرستان نایین ضمن عرض خوش آمدگویی به مدیرکل دامپزشکی استان و هیات همراه، از زحمات و فعالیت های شبانه روزی دامپزشکی در جهت تامین سلامت جامعه و امنیت غذایی و تولید پایدار تقدیر و تشکر نمودند.

در پایان این سفر یکروزه، مدیرکل دامپزشکی استان و همراهان با حضور در محل شبکه دامپزشکی شهرستان نائین در نشستی صمیمانه با همکاران شبکه، با آنها گفتگو و به بررسی مشکلات و دغدغه های آن ها در حوزه های مختلف کاری پرداختند.

در این جلسه ابتدا دکتر بهزاد متولی زاده رییس شبکه ضمن خوش آمد گویی به مدیر کل و هیات همراه، در خصوص مشکلات شبکه از جمله تامین نیروی انسانی، مسائل مالی و اعتباری و تجهیزات مورد نیاز ، توضیحاتی ارائه نمود و در ادامه دکتر موسوی ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته توسط شبکه دامپزشکی شهرستان نائین ، در خصوص موارد مطرح شده به گفتگو و تبادل نظر پرداخته و پیشنهادات و رهنمودهای لازم را ارائه نمودند.

Print

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.