کد خبر : 19294
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶

دیدار مدیرعامل آبفای استان اصفهان با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا (ع)

دیدار مدیرعامل آبفای استان اصفهان با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا (ع)

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به مناسبت فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سردار استکی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا (ع)دیدار کرد. به گزارش خبر نگار رویا مردانی و به نقل از روابط عمومی آبفای استان اصفهان، در این دیدار حسین اکبریان مدیر عامل آبفای استان اصفهان با تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به مناسبت فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سردار استکی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا (ع)دیدار کرد.

به گزارش خبر نگار رویا مردانی و به نقل از روابط عمومی آبفای استان اصفهان،

در این دیدار حسین اکبریان مدیر عامل آبفای استان اصفهان با تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توضیحاتی درباره پیشرفت پروژه جهاد آبرسانی در دهستان‌های کوهستان و بهارستان شهرستان نایین که با همکاری قرار سازندگی امام حسن مجتبی (ع) در حال پیشرفت است ارائه کرد.

وی با بیان‌ اینکه این پروژه با پیشرفت ۶۵ درصدی در حال اجرا است، بیان کرد: در این پروژه تا کنون ۶۰ کیلومتر خطوط انتقال آب اجرا شده و ۳ باب مخزن ذخیره آب با حجم ۲۵۰۰ متر مکعب، با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصد و ۵ باب مخزن دیگر نیز در مرحله احداث قرار دارد.

اکبریان خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می شود تا یک ماه آینده ۱۳ روستای این مجتمع به آب شرب پایدار متصل شوند.

در ادامه این نشست سردار جواد استکی، فرمانده قرار منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) با ارائه گزارشی از روند اجرایی پیشرفت پروژه و شرح مشکلاتی در مسیر اجرا، ضمن قدردانی از همکاری همه‌جانبه مجموعه آبفای استان اصفهان در پیشبرد عملیات اجرایی پروژه تقدیر و بر رفع موانع اعتباری تاکید کرد.

Print

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.