کد خبر : 19521
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷

دیدار شهردار و اعضا شورای اسلامی شهر قهجاورستان با مدیر امور آبفای منطقه ۶ اصفهان

دیدار شهردار و اعضا شورای اسلامی شهر قهجاورستان با مدیر امور آبفای منطقه ۶ اصفهان

محمود صادقین، شهردار منطقه قهجاورستان به اتفاق اعضاء شورای اسلامی با حضور در دفتر مدیر امور آبفای منطقه شش اصفهان با یکدیگر دیدار و گفتگو نمودند. به گزارش خبر نگار رؤیا مردانی و به نقل از روابط عمومی آبفای استان اصفهان، در این نشست مدیر امور آبفای منطقه از همکاری‌ شهرداری منطقه قهجاورستان با این

محمود صادقین، شهردار منطقه قهجاورستان به اتفاق اعضاء شورای اسلامی با حضور در دفتر مدیر امور آبفای منطقه شش اصفهان با یکدیگر دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش خبر نگار رؤیا مردانی و به نقل از روابط عمومی آبفای استان اصفهان،

در این نشست مدیر امور آبفای منطقه از همکاری‌ شهرداری منطقه قهجاورستان با این شرکت تقدیر کرد و گفت: امیدواریم با توجه به هماهنگی و ارتباط دوجانبه شهرداری با آبفای اصفهان، توسعه و اصلاح شبکه‌های آب و فاضلاب را در کوتاه ترین زمان ممکن به سرانجام برسانیم.

بیژن محمدی در ادامه با امید به اجرایی شدن فاضلاب شهر قهجاورستان به برنامه‌های عملیاتی پیش روی آبفای منطقه شش اصفهان اشاره و تصریح کرد: ساخت و تجهیز مخازن، توسعه و اصلاح شبکه‌های آب به ویژه در نقاط دارای تنش آبی در سطح شهر و واگذاری و نصب انشعابات آب، از جمله برنامه‌های مهم این شرکت محسوب می‌شود؛ وی همچنین تسهیل صدور مجوزهای لازم از سوی شهرداری را امری مهم برشمرد.

صادقین، شهردار منطقه قهجاورستان اصفهان نیز در این نشست بر تقویت روابط بین سازمانی جهت رفع موانع تاکید کرد.

شایان ذکر است: در این نشست مواردی از جمله اجرای شبکه فاضلاب این شهر توسط اعضاء شورای اسلامی، مدیر منطقه و شهردار منطقه قهجاورستان به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

 

Print

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.