کد خبر : 19816
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹

تمدید جشنواره «عید تا عید» بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا(ع)

تمدید جشنواره «عید تا عید» بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا(ع)

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان از تمدید جشنواره «عید تا عید» بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا(ع) خبر داد. به گزارش خبر نگار رویا مردانی و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان،   امیرحسین ماه‌آورپور، با اعلام این خبر گفت: جشنواره «عید تا عید» که قرار

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان از تمدید جشنواره «عید تا عید» بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا(ع) خبر داد.

به گزارش خبر نگار رویا مردانی و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان،

 

امیرحسین ماه‌آورپور، با اعلام این خبر گفت: جشنواره «عید تا عید» که قرار بود تا عید فطر در بازارهای روز کوثر برقرار باشد، به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان تمدید شد و تا ولادت امام رضا (ع) ادامه دارد.

 

وی  با اعلام اینکه با هر ۵۰۰ هزار تومان خرید از این بازارها، یک کد قرعه‌کشی برای شهروندان ارسال می‌شود، افزود: یک دستگاه خودروی کوئیک، ۱۰ موتور برقی و ۳۱۳ بن خرید معادل فاکتور خرید شهروندان، از جمله جوایز این جشنواره است.

 

 

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با تاکید بر ضرورت جایگزینی کیسه های پارچه ای به جای کیسه‌های پلاستیکی توسط شهروندان، اظهار کرد: به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان از سوم تا نهم اردیبهشت ماه، کیسه‌های پارچه‌ای با شعار «اصفهان، شهر زنده، شهر زندگی» در بازارهای کوثر توزیع شد.

 

وی خاطرنشان کرد: پیامک فروش روزانه کالاهای اساسی همچون مرغ و گوشت در بازارهای روز کوثر، برای شهروندان ارسال می‌شود.

Print

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.