کد خبر : 19613
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲

تعزیر متهم هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره

تعزیر متهم هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان از جریمه ۱۰ میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریالی برای متهم به هدر دادن سوخت یارانه ای در شهرستان خور و بیابانک خبر داد.   به گزارش خبر نگار مردانی و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، علی اکبر مختاری گفت: پرونده متهم هدر دادن ۳۰ هزار لیتر

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان از جریمه ۱۰ میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریالی برای متهم به هدر دادن سوخت یارانه ای در شهرستان خور و بیابانک خبر داد.

 

به گزارش خبر نگار مردانی و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی،
علی اکبر مختاری گفت: پرونده متهم هدر دادن ۳۰ هزار لیتر نفت کوره یارانه ای به ارزش سه میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خور و بیابانک رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان افزود: شعبه با توجه به مستندات موجود در پرونده، تخلف اتلاف سوخت یارانه ای را محرز و متهم را معادل ۲ برابر ارزش ریالی تخلف و یک برابر ارزش سوخت از دست رفته، جمعاً به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
به گفته مختاری، با گزارش ماموران شرکت پخش فرآورده های نفتی پیرامون هدر رفت سوخت یارانه ای به دلیل فرسودگی و نشتی از لوله کشی منبع ذخیره به یک کارگاه پخت آهک، پرونده این تخلف در تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

Print

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.