کد خبر : 19482
تاریخ انتشار : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷

تشریح اقدامات تعزیرات حکومتی

تشریح اقدامات تعزیرات حکومتی

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بویین میاندشت با نماینده منتخب دوره ۱۲ مجلس شورای اسلامی در ۴ شهرستان فریدن.فریدونشهر.بویین میاندشت و چادگان دیدار کرد.   به گزارش خبر نگار مردانی و به نقل از  روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی اصفهان،   رحمان صبوحی گفت: پیرامون تبیین قوانین کاربردی تعزیرات حکومتی برای کنترل بازار و

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بویین میاندشت با نماینده منتخب دوره ۱۲ مجلس شورای اسلامی در ۴ شهرستان فریدن.فریدونشهر.بویین میاندشت و چادگان دیدار کرد.

 

به گزارش خبر نگار مردانی و به نقل از  روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی اصفهان،

 

رحمان صبوحی گفت: پیرامون تبیین قوانین کاربردی تعزیرات حکومتی برای کنترل بازار و امید آفرینی در جامعه با نماینده منتخب دوره ۱۲ مجلس شورای اسلامی در شهرستان های فریدن، فریدونشهر، بویین میاندشت و چادگان دیدار کرد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بوئین و میاندشت افزود: این دیدار کاری با حضور کارکنان اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بویین میاندشت با حجت السلام و المسلمین سیاوشی نماینده منتخب مجلس و نماینده سابق ولی فقیه انجام و گزارشی ازعملکرد یک ساله تعزیرات حکومتی در حوزه قضایی، اجرایی، اداری و بازخورد اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان را تشریح کرد و در مورد پیگیری مشکلات تعزیرات حکومتی شهرستان صحبت شد.

صبوحی گفت: نماینده منتخب مجلس از اقدامات و عملکرد جهادی تعزیرات حکومتی شهرستان تشکر کرد و همچنین نظارت بر بازار و استمرار برگزاری گشت‌های مشترک را تاکید و اشاره داشت، پیشگیری از وقوع جرم مقدم بر برخورد تعقیبی و قضایی است و تعزیرات حکومتی مانند گذشته نسبت به ارائه آموزش‌های لازم به اصناف و شهروندان به عنوان مصرف کنندگان از طریق برگزاری جلسات آموزشی اقدام نماید که قطعاً راهکار موثر و بازدارنده از وقوع تخلف در آینده است.

 

Print

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.