کد خبر : 19672
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲

تجلیل معاون استاندار و فرماندار شهرستان خمینی شهر از رئیس و پرسنل شبکه دامپزشکی این شهرستان

تجلیل معاون استاندار و فرماندار شهرستان خمینی شهر از رئیس و پرسنل شبکه دامپزشکی این شهرستان

شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر؛ به گزارش خبر نگار رؤیا مردانی و به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر، حسن سلیمی فرماندار شهرستان خمینی شهر با حضور در محل شبکه دامپزشکی این شهرستان ضمن عرض خدا قوت به رئیس و پرسنل از قسمت های مختلف این شبکه بازدید نمود. فرماندار شهرستان خمینی

شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر؛

به گزارش خبر نگار رؤیا مردانی و به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر،

حسن سلیمی فرماندار شهرستان خمینی شهر با حضور در محل شبکه دامپزشکی این شهرستان ضمن عرض خدا قوت به رئیس و پرسنل از قسمت های مختلف این شبکه بازدید نمود.

فرماندار شهرستان خمینی شهر در جلسه ای صمیمانه با رئیس و پرسنل شبکه دامپزشکی شهرستان، با بیان اینکه دامپزشکی در خط مبارزه با بیماری های مشترک بین انسان و دام قرار دارد از زحمات کلیه پرسنل این شبکه تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه این جلسه مسائل مهم شهرستان در حوزه دامپزشکی از جمله کشتارگاه و میدان دام جدید و اعتبارات، کمبودها و دغدغه های موجود مورد بررسی قرار گرفت و برنامه ریزی هایی در جهت رفع این موانع انجام گرفت.

فرماندار شهرستان خمینی شهر در پایان با اهدای لوح سپاس به رئیس و کارشناسان اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه، در اجرای طرح تشدید نظارت ماه مبارک رمضان و عید نوروز و تشکیل تیم بازرسی و همکاری مستمر با سایر ادارات نظارتی شهرستان، تجلیل به عمل آورد.

Print

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.