کد خبر : 19365
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸

برگزاری نشست روسای کانون های بازنشستگی صنعت آب و برق استان اصفهان به میزبانی آبفای استان اصفهان

برگزاری نشست روسای کانون های بازنشستگی صنعت آب و برق استان اصفهان به میزبانی آبفای استان اصفهان

نشست روسای کانون های بازنشستگی صنعت آب و برق استان اصفهان به میزبانی آبفای استان اصفهان با حضور مدیرعامل آبفاو نایب رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان اصفهان، دبیر کانون بازنشستگان صنعت آب و برق استان و اعضای هیئت مدیره این کانون برگزار شد. به گزارش خبر نگار رویا مردانی و به

نشست روسای کانون های بازنشستگی صنعت آب و برق استان اصفهان به میزبانی آبفای استان اصفهان با حضور مدیرعامل آبفاو نایب رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان اصفهان، دبیر کانون بازنشستگان صنعت آب و برق استان و اعضای هیئت مدیره این کانون برگزار شد.

به گزارش خبر نگار رویا مردانی و به نقل از روابط عمومی آبفای استان اصفهان،

نایب رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق اصفهان در این نشست بر ایجاد زیر ساختی با هدف استفاده از یک نرم افزارجامع جهت توزیع امکانات رفاهی و کمک به همکاران بازنشسته جهت استفاده برابر از امکانات رفاهی و تسهیل در فرآیند معرفی بازنشستگان به بانک جهت دریافت وام قرض الحسنه تاکید کرد.

حسین اکبریان با تاکید بر تکریم بازنشستگان خواستار توجه ویژه به بیمه تکمیلی بازنشستگان شرکت شد و بیان کرد: انتظار می رود بازنشستگان و پیشکسوتان عزیز شرکت نیز در زمینه مشارکت در قراردادهای بهره برداری و نگهداری از تاسیسات ، و طرح خیرین آبرسان و ارائه تجربیات یاری گر خادمان خود در صنعت آب و برق باشند.

همچنین در ادامه این جلسه دبیر و برخی از اعضای کانون بازنشستگان صنعت به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه تکریم وارائه خدمات به کارکنان بازنشسته پرداختند .

در پایان نیز اکبریان : نایب رئیس شورای انسجام بخشی صنعت ،ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کلیه اعضای کانون، بر طرح موضوعات و پیشنهادات ارائه شده در این جلسه در اولین نشست شورای انسجام بخشی استان در سال ۱۴۰۳ تاکید کرد.

 

 

Print

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.