کد خبر : 19892
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶

برپایی جشن بزرگ ولادت حضرت معصومه(س) با حضور ۴۰۰ دختر نوجوان در منطقه ۱۵

برپایی جشن بزرگ ولادت حضرت معصومه(س) با حضور ۴۰۰ دختر نوجوان در منطقه ۱۵

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از برپایی جشن بزرگ ولادت حضرت معصومه(س) با حضور ۴۰۰ دختر نوجوان در این منطقه خبر داد.   به گزارش  رؤیا مردانی و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان،   هوشنگ نظری پور با اعلام این خبر گفت: برنامه «نغمه معصومانه» برای دومین سال متوالی، پنجشنبه بیستم اردیبهشت‌

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از برپایی جشن بزرگ ولادت حضرت معصومه(س) با حضور ۴۰۰ دختر نوجوان در این منطقه خبر داد.

 

به گزارش  رؤیا مردانی و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان،

 

هوشنگ نظری پور با اعلام این خبر گفت: برنامه «نغمه معصومانه» برای دومین سال متوالی، پنجشنبه بیستم اردیبهشت‌ همزمان با روز دختر برگزار می‌شود.

 

وی افزود: این برنامه، پرشورترین تجمع دختران ۱۲ تا ۱۸ سال است که با شرکت حدود ۴۰۰ دختر نوجوان برگزار می‌شود. شرکت کنندگان در این برنامه حرکت خود را از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنجشنبه از مسجد جواد الائمه (ع) همراه با سرود و مداحی آغاز می‌کنند و پس از گلباران مزار شهدای گمنام خوراسگان و اجرای دسته جمعی سرود، در برنامه «جان بابا» شرکت خواهند کرد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان ادامه داد: در روایتی از امام موسی کاظم (ع) از حضرت معصومه (س) با عنوان «جان بابا» نام برده شده و نامگذاری این رویداد نیز بر همین اساس بوده است. در این رویداد نیز برنامه‌های شاد و متنوع ویژه دختران نوجوان در پردیس فرهنگی کوثر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری سمیتئاتر آموزشی با موضوع دختران گفت: این برنامه با عنوان «دختر بابا» با همکاری معاونت امور بانوان استانداری اصفهان، روز ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در پردیس فرهنگی کوثر برگزار می‌شود.

نظری پور خاطرنشان کرد: پدران و دختران شرکت کنندگان این رویداد هستند که ضمن تماشای یک تئاتر اجتماعی ویژه، از سخنرانی دکتر حمید دوازده امامی، عضو هیات علمی دانشگاه و مدرس آموزش خانواده، با موضوع ارتباط پدران و دختران بهره مند خواهند شد.

 

 

Print

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.