کد خبر : 19822
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸

افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه

افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان از افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه خبر داد و گفت: این تعداد از ۱۷ هزار نفر به حدود ۳۶ هزار افزایش یافته است.   به گزارش خبر نگار رویا مردانی و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، هادی کریمی با اعلام این خبر

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان از افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه خبر داد و گفت: این تعداد از ۱۷ هزار نفر به حدود ۳۶ هزار افزایش یافته است.

 

به گزارش خبر نگار رویا مردانی و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان،

هادی کریمی با اعلام این خبر گفت: با توجه به استقبال شهروندان و درخواست‌هایی که از منابع مختلف از جمله سامانه ۱۳۷ داشتند، تعداد ایستگاه‌های فعال مترو در روزهای جمعه، از ۹ به ۱۶ ایستگاه افزایش یافته است.

وی از افزایش دو برابری مسافران مترو در روزهای جمعه خبر داد و افزود: این تعداد از ۱۷ هزار نفر به حدود ۳۶ هزار افزایش یافته است. همچنین ساعت فعالیت مترو در سال جاری یک ساعت افزایش یافته و از ساعت ۲۱ به ۲۲ رسیده است.

 

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی در ایستگاه های مترو همزمان با نوروز ۱۴۰۳ تصریح کرد: امسال با مشارکت اداره میراث فرهنگی، در ۹ ایستگاه مترو کارگاه‌های ساخت حدود ۳۰ رشته صنایع دستی برپا شد و شهروندان و گردشگران از نزدیک با این رشته ها آشنا شدند.

 

وی جذب نیروهای متخصص و ساخت و تولید قطعات مورد نیاز برای مترو را از برنامه های اصلی این شرکت در سال جاری دانست و گفت: تقویت تیم فنی، کاهش هزینه‌های تعمیرات و نگهداری و افزایش بهره‌وری از اهداف اصلی شرکت در سال جاری است.

 

کریمی، کاهش سرفاصله زمانی مترو از ۱۱ به ۸ دقیقه را مشروط به افزایش تعداد قطارها دانست و افزود: اقداماتی جهت خرید قطارها انجام شده و امیدواریم با دریافت به موقع آنها، نسبت به کاهش سرفاصله زمانی مترو اقدام کنیم.

 

 

 

Print

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.