کد خبر : 19682
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷

استقلال ملت و کشور به تلاش و زحمت کارگران بستگی دارد

استقلال ملت و کشور به تلاش و زحمت کارگران بستگی دارد

پیام مدیر عامل شرکت پتروشیمی اصفهان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر. دوازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر فرصت مناسبی است تا از تمامی مردان و زنان غیور و زحمتکشی که کار را عبادت دانسته و نقش کلیدی در به گردش درآوردن چرخ های عظیم صنعت و شکوفایی اقتصادی کشور ایفا مینمایند

پیام مدیر عامل شرکت پتروشیمی اصفهان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر.

دوازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر فرصت مناسبی است تا از تمامی مردان و زنان غیور و زحمتکشی که کار را عبادت دانسته و نقش کلیدی در به گردش درآوردن چرخ های عظیم صنعت و شکوفایی اقتصادی کشور ایفا مینمایند قدردانی گردد.

کارگران به عنوان نقش آفرینان اصلی در تولید و توسعه یکی از مهم ترین اقشار کشور هستند که با وجود تمام تنگناها از هیچ کوششی برای شکوفایی و پیشرفت ایران دریغ نمی کنند. بی شک بخش عظیمی از پیشرفتهای حاصل شده در مسیر رشد اقتصادی کشور مدیون روحیه کار و تلاش خستگی ناپذیر عزیزان کارگری است که بازوان پرتوان جامعه هستند.

اینجانب این روز مهم و برجسته را به جامعه کارگری کشور به ویژه کارگران فعال در عرصه تولید و صنعت و به خصوص خانواده بزرگ شرکت پتروشیمی اصفهان » صمیمانه تبریک عرض نموده و امیدوارم با تلاشهای فراگیر و بهره مندی صحیح از اندیشه ها، توانمندی ها و همت والای شما عزیزان شاهد تحقق هر چه بیشتر آرمانهای انقلاب اسلامی باشیم.

جواد شاه محمدی مدیر عامل و عضو هیئت مدیره

Print

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.