کد خبر : 19350
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴

احداث مرکز توانمندسازی در محله قائمیه با ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار

احداث مرکز توانمندسازی در محله قائمیه با ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان از احداث مرکز توانمندسازی در محله قائمیه با ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد و گفت: در حال حاضر احداث این پروژه در مراحل اولیه قرار دارد. به گزارش خبر نگار رویا مردانی و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، جواد کشانی با اعلام این خبر گفت:

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان از احداث مرکز توانمندسازی در محله قائمیه با ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد و گفت: در حال حاضر احداث این پروژه در مراحل اولیه قرار دارد.

به گزارش خبر نگار رویا مردانی و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان،

جواد کشانی با اعلام این خبر گفت: خانه فرهنگ قائمیه یکی از مراکز فرهنگی قدیمی و با سابقه در این منطقه است که سال‌ها پذیرای شهروندان در کلاس‌های آموزشی و برنامه‌های متنوع فرهنگی و ادبی، همچنین محل تشکیل کانون‌های مختلف هنری و ورزشی بوده است.

وی  افزود: این مرکز طی چند سال اخیر برای توانمندسازی بانوان به بخش خصوصی واگذار شده بود، اما به‌دلیل فرسوده و قدیمی‌بودن ساختمان آن، ادامه فعالیت در این مرکز امکان‌پذیر نبود.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ساختمان این مرکز قابلیت گسترش و بهره مندی از فضاهای بیشتری را دارد، گفت: تخریب ساختمان قبلی و احداث مرکزی جدید در زمینی به مساحت حدود ۴۵۰ مترمربع و زیربنای ۱۲۰۰ مترمربع در چهار طبقه در دستور کار منطقه قرار گرفته است.

به گفته وی ، احداث این پروژه در مراحل اولیه قرار دارد و برای آن ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

 

Print

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.