کد خبر : 19356
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱

احداث بزرگترین پارکنیک مکانیزه کشور در اصفهان به ارزش ۶۵۰ میلیارد تومان

احداث بزرگترین پارکنیک مکانیزه کشور در اصفهان به ارزش ۶۵۰ میلیارد تومان

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از احداث بزرگترین پارکنیک مکانیزه کشور در اصفهان خبر داد و گفت: ارزش این پروژه ۶۵۰ میلیارد تومان است. به گزارش خبر نگار رؤیا مردانی و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان،   مسعود حیدری با اشاره به برگزاری جلسه شورای عالی سرمایه گذاری

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از احداث بزرگترین پارکنیک مکانیزه کشور در اصفهان خبر داد و گفت: ارزش این پروژه ۶۵۰ میلیارد تومان است.

به گزارش خبر نگار رؤیا مردانی و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان،

 

مسعود حیدری با اشاره به برگزاری جلسه شورای عالی سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به انتشار فراخوان پروژه اداری تجاری و پارکنینگ مکانیزه شهدا، کلیات آن مورد تایید اعضا قرار گرفت و مقرر شد که بحث کارشناسی پیرامون قیمت نهایی پارکینگ مکانیزه طی هفته جاری انجام و این پروژه در جلسه آتی جمع بندی و مصوب شود.

وی ارزش این پروژه را ۶۵۰ میلیاردتومان ذکر کرد و افزود: در این پروژه آورده شهرداری ۱۵۰ میلیاردتومان و آورده سرمایه‌گذار ۵۰۰ میلیاردتومان است که شامل احداث اداری و تجاری به میزان ۲۱۰۰ مترمربع، ۳۵۰ عدد پارکینگ مکانیزه و پرداخت مابقی تملکات این پروژه توسط سرمایه گذار است.

به گفته حیدری، این پروژه در نوع خود بزرگترین پروژه پارکینگ مکانیزه عملیاتی و اجرایی در کشور است که امید است طی هفته آینده مصوب و اجرایی شود.

رفع موانع اجرایی پروژه اداری، تجاری و پارکینگ میدان قدس
مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان همچنین از رفع موانع اجرایی و عملیاتی پروژه اداری، تجاری و پارکینگ میدان قدس خبر داد و افزود: طرح عملیاتی این پروژه سالهاست در مرحله بررسی قرار داشته و با پیگیری‌های صورت گرفته، ابهامات پیرامون مالکیت زمین آن مرتفع شده است.
وی اضافه کرد: فراخوان پروژه اداری، تجاری و پارکینگ مکانیزه قدس با ظرفیتی حدود ۲۰۰ پارکینگ، ۵۵۰۰ مترمربع فضای اداری و ۲۲۰۰ مترمربع فضای تجاری منتشر خواهد شد و ارزش نهایی آن بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

وی رفع ابهامات موجود در پروژه زمین استاندارد اسکیت واقع در پارک گل محمدی را، دیگر موضوع مطرح شده در نشست شورای عالی سرمایه‌گذاری ذکر کرد و گفت: با توجه به ابهامات موجود در این نوع پروژه ها، مقرر شد با مکاتبه از طرف شهردار اصفهان کلیه معاونت ها و سازمان های مربوطه مکلف شوند که استعلامات لازم را در اسرع وقت به سازمان سرمایه گذاری و مشارکتها پاسخ داده تا نتایج آن برای تصویب نهایی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکتها مطرح شود.

وی خاطرنشان کرد: تعیین تکلیف هتل و مجموعه تجاری اجلاس آخرین مورد مطرح شده در نشست شورای عالی سرمایه‌گذاری بود که با توجه به قرارداد منعقده شده، مقرر شد جمع بندی نهایی آن در اسرع وقت انجام و ابهامات موجود مرتفع شود.

 

Print

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.