کد خبر : 19804
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۵۵

اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر

اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر خبر داد. به گزارش خبر نگار رویا مردانی و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان،   هوشنگ نظری‌پور، با اعلام این خبر گفت: عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر به مساحت ۱۲ هزار متر مربع در حال

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر خبر داد.

به گزارش خبر نگار رویا مردانی و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان،

 

هوشنگ نظری‌پور، با اعلام این خبر گفت: عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر به مساحت ۱۲ هزار متر مربع در حال اجراست و مراحل پایانی خود را با تکمیل رمپ‌ها طی می‌کند.

 

وی با اشاره به ضخامت هشت سانتی‌متری کف‌سازی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر با استفاده از بتن الیافی ادامه داد: این اقدام در راستای افزایش مقاومت بیشتر این بنا انجام شده است.

 

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این پروژه مشارکتی که در قالب یک مجتمع تجاری و پارکینگ در خیابان اباذر و در مجاورت عمارت تاریخی خان و مسجد گلزار خوراسگان (مصلای نماز جمعه) احداث شده است، با برخورداری از بیش از ۴۰۰ مکان پارک خودرو، یکی از مهم‌ترین مشکلات این محدوده یعنی ترافیک خیابان اباذر خوراسگان را رفع کند.

 

 

وی با بیان اینکه پروژه خورشید شهر در زمینی به وسعت چهار هزار متر مربع و زیربنای ۲۲ هزار متر مربع مراحل پایانی ساخت خود را طی می‌کند، تصریح کرد: طبق همکف این پروژه به صورت تجاری و یک مبلمان شهری بزرگ به مساحت حدود هزار متر مربع احداث شده است. همچنین کل مجموعه تجاری شامل شش طبقه است که سه طبقه آن شامل ۱۹۳ واحد تجاری است و بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

Print

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.