کد خبر : 19341
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۵۰

آغاز نوسازی پیاده روهای بوستان گل محمدی با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار

آغاز نوسازی پیاده روهای بوستان گل محمدی با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان از آغاز نوسازی پیاده روهای بوستان گل محمدی با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد. به گزارش خبر نگار رؤیا مردانی و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسن محمدحسینی با اعلام این خبر گفت: طبق درخواست های مردمی در ملاقات های انجام شده و میزهای خدمتی

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان از آغاز نوسازی پیاده روهای بوستان گل محمدی با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

به گزارش خبر نگار رؤیا مردانی و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان،

حسن محمدحسینی با اعلام این خبر گفت: طبق درخواست های مردمی در ملاقات های انجام شده و میزهای خدمتی که در محلات تشکیل شده است، نوسازی پیاده روهای برخی از محلات در دستور کار اداره عمران مدیریت منطقه قرار گرفته است.

 

وی افزود: عملیات ساماندهی و پیاده روسازی کلی خیابان های شهید طاهرزاده، مخابرات، گذر سرای هنرمندان خیابان کاوه، بلوار گلها و ساماندهی تعریض بوستان گلستانه از سال گذشته در دست اقدام بوده و همچنان ادامه دارد.

 

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده روسازی خیابان مخابرات خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی و ساماندهی خیابان مخابرات با مساحت ۵۶۰۰ متر مربع با هزینه ای بیش از ۶۱ میلیارد ریال در دست اقدام است.

 

وی اضافه کرد: در سال جاری پیاده روسازی کلیه معابر بوستان گل محمدی با هزینه ۶۰ میلیارد ریال، همچنین ساخت ۲ آلاچیق و احداث ساختمان مدیریتی در دستور کار این منطقه قرار گرفته و در مرحله تعیین پیمانکار قرار دارد

Print

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.