کد خبر : 19207
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸

آغاز عملیات پروژه مشارکتی حضرت ولی عصر(عج) در خیابان ولی عصر(عج)

آغاز عملیات پروژه مشارکتی حضرت ولی عصر(عج) در خیابان ولی عصر(عج)

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از آغاز عملیات پروژه مشارکتی تجاری، مسکونی حضرت ولی عصر (عج) خبر داد و گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۵۹۸ متر مربع با ۲ هزار و ۴۱۹ متر زیربنا طی ۳۷ ماه به بهره‌برداری می رسد. به گزارش خبر نگار رویا مردانی و به نقل از اداره ارتباطات

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از آغاز عملیات پروژه مشارکتی تجاری، مسکونی حضرت ولی عصر (عج) خبر داد و گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۵۹۸ متر مربع با ۲ هزار و ۴۱۹ متر زیربنا طی ۳۷ ماه به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش خبر نگار رویا مردانی و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان،

علی‌اکبر رسالت با اعلام این خبر گفت: پروژه مشارکتی تجاری، مسکونی حضرت ولی عصر (عج) پس از بررسی طرح جامع شهر و طرح‌های تفصیلی، بهسازی و نوسازی در دستور کار امور مشارکت‌ها و سرمایه گذاری منطقه ١٢ قرار گرفت و سپس به مرحله اجرا درآمد.

وی  افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۵۹۸ متر مربع با ۲ هزار و ۴۱۹ متر زیربنا به منظور استفاده مولد از سرمایه‌گذاری در پروژه‌های شهری و کسب درآمد پایدار برای منطقه و خدمات رسانی مطلوب به شهروندان انجام می‌شود.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پروژه تجاری مسکونی حضرت ولی عصر (عج) در ۴ طبقه با ۱۴ واحد مسکونی با زیربنای یک هزار و ۳۳۴ مترمربع و ۳۱۷ متر مربع کاربری تجاری در مدت زمان ۳۷ ماه در خیابان ولی‌عصر به بهره‌برداری می رسد.

به گفته وی ، در این پروژه موقعیت مکانی، مطالعات جمعیتی منطقه، ویژگی‌ها و کاربری‌های شاخص، سبک زندگی شهروندان منطقه، دسترسی از طریق شریان‌های اصلی، مترو و اتوبوس تندرو براساس ضوابط و مقررات شهرسازی شهرداری اصفهان مورد بررسی قرار گرفته است.

 

 

 

Print

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.