کد خبر : 19660
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷

آئین تکریم و معارفه خدمتگزاران شهرداری اصفهان

آئین تکریم و معارفه خدمتگزاران شهرداری اصفهان

این با نوبت مدیران است که با لبخند و رضایت وصف ناشدنی ساکن مدیریتی را به دیگری می دهند و با آرامشی وصف ناشدنی شادمان از راه اندازی کارهای مهم در زمان خدمتشان از گروه خداحافظی می کنند و خواهند رفت به جایی که انتظارشان می کشد. این بار نه تنها رفتند بلکه عده ایی

این با نوبت مدیران است که با لبخند و رضایت وصف ناشدنی ساکن مدیریتی را به دیگری می دهند و با آرامشی وصف ناشدنی شادمان از راه اندازی کارهای مهم در زمان خدمتشان از گروه خداحافظی می کنند و خواهند رفت به جایی که انتظارشان می کشد. این بار نه تنها رفتند بلکه عده ایی ماندند و عده ایی به جاهای دیگر رفتن تا این بار نوبت آنها باشد تا با کارهایشان نامشان به خط زرین در دلهای همکاری بماند مثل مدیران خوبی که باز نشسته شدند و تا پایان عمر نامشان در دلها به خط زرین یادگار خواهد ماند.

 

به گزارش رویا مردانی از اصفهان،

 

در همایشی که روز پنجشنبه در سالن اجتماعات کتا بخانه مرکزی توسط شهرداری مرکزی برگزار شد. معرفی مدیران و خدمتگران شهرداری بود و دیداری با مدیران پیشین که به زمان بازنشسته رسیده بودند. بعد از حدود ۳۰ سال خدمت کردند.

دکتر مهدویان اظهار کرد : با تشکراز همکاران اصحاب رسانه، شهردار و مسؤلان شهری، بخشی از خدمت خودم را در بین شما عزیزان بودم و هنوز هم هستم و تشکر می کنم از پدر و مادرم، خانواده که از ۱۴ ساعت کار من را نرنجیدند.

 

مهدویان ادامه داد: اولین شهری که با همت شهردار الکترونیکی شده و شهرهای دیگر که پس از یکسال بعد ازما شروع کردند. اصفهان پرچم ساز شهرهوشمند است و در این عرصه الگو، و سرش بالا است.

 

مهندس فرهنگ، سخنران بعدی سخنش را با این جمله آغاز کرد : از مدیران شهرداری بودم وشهردار منطقه ۶اصفهان، غریب به ۳۰ سال خدمت گزارمردم بودم و حالا باز نشسته خواهم شد. مدیر
عرمان منش که با چهره خندان در حق تمام همکاران و حضار دعایی نمود همه را به خداسپرد بعد از ۳۰ سال خدمت از شهرداری کناره گیری کرد.

 

ابراهیم مطلبی، آتش بار دوم نیروی آتش‌نشانی بازنشسته بعدی بود که بیان کرد :در مولفه های سازمان آتش نشانی در شهرداری خدمت کردم و در این دوره خاطرات زیادی از ۱۵ دستگاه آتش نشانی را افتتاح کردیم. سگهای زنده یاب و مرده یاب در دوران من ایجاد شدند. از دیگر باز نشسته گان دکتر فیض اللهی و مهندس افیشن وزیری از مدیران با سابقه شهرداری بودند.

علی قاسم زاده، شهردار اصفهان، اذعان داشت : امسال سال عجیبی بود. یه کارخوب و اصولی با چها سطح مدیریتی استراتژی که نقشه راه را داریم، ۷۰۰ پروژه، آن هم پروژه های شاخص، مدیریت اجرایی :

این برنامه را مدیران اجرا می کنند. امسال حساب با سال گذشته متفاوت بدانید چون قرار است با هم حرکت کنیم. امیدوارم در کنار هم سال ۱۴۰۳مبلغ ۳۴ میلیارد تومان متناسب با برنامه پروژه گام به گام انجام شود. چهارمین سطح مدیریت بحران است.

 

مباحث من در آخر بحران مصنوعی است که سعی می کنند وانمود کند به فلان دستگاه وصل هستند. از اینها نترسید، اینها باج خواه هستند و اگر بشنوم مدیری باج داده است با آن مدیر من برخورد خواهم کرد.

 

انشالله سال ۱۴۰۳ سال قوی و خوبی باشد. عزیزانی که باز نشسته شده اند و عزیزانی که هستند و از یه موضع به موضع دیگر رفتند
مطالب گری ارزشمند است و من از مطالبه گران تشکر می کنم. گروه آخر در حد انگشت شمار هستند باج خواه هستند شناخته شده، و از پشت همین تریبون می گویم خودتان را خسته نکنید این مدیریت شهری باج نمی‌دهند به احدی باج نمی دهند. در حوزه مدیریت شهری سازی و معماری، مهدویان به عنوان معاون شهردار، حسام زاده، در فصل جدید با ما همراه است. مهلوجی به جایی غلام رضافیض اللهی، سرپرست ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان،

و مهندس صادقی به جای مهندس وزیری مدیر کل طرحهای شهرداری،مدیر پیشیناداره کل تخلفات شهری روح الله ابو طالبی، جای مهندس عرفان منش، مجتبی حق شناس، جای آتش بار دوم ابراهیم مطلبی محمد مهدی عباس زاده، حسن نظام زاده مدیر عامل خدمات موتوری شهرداری اصفهان،

Print

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.