کد خبر : 19149
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷

پیشرفت ۴۰ درصدی عملیات اجرای کلکتور منبع آب ماه فرخی به بوستان بهشت

پیشرفت ۴۰ درصدی عملیات اجرای کلکتور منبع آب ماه فرخی به بوستان بهشت

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرای کلکتور منبع آب ماه فرخی به بوستان بهشت با ۱۷۸۰ متر طول، ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان خردادماه امسال به بهره برداری می رسد. به گزارش خبر نگار رویا مردانی و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسن محمدحسینی با اعلام

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرای کلکتور منبع آب ماه فرخی به بوستان بهشت با ۱۷۸۰ متر طول، ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان خردادماه امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبر نگار رویا مردانی و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان،

حسن محمدحسینی با اعلام این خبر گفت: با انجام تحقیقات میدانی، احداث چهار منبع آب و خطوط اتصال به این منابع و انتشار آن در سطح منطقه پیش‌بینی شد و سال گذشته، عملیات احداث منبع آب ۲۵۰۰ متر مکعبی چشمه کساره پایان یافت و عملیات احداث سه منبع دیگر در دستور کار این منطقه قرار گرفت.

وی  ادامه داد: با احداث این مخازن، خطوط کلکتور انتقال آب شمال به جنوب و شرق به غرب نیز اجرایی شد، به‌گونه‌ای که این خطوط از بوستان گل محمدی آغاز شده است و تاکنون ۴۵۰ متر آن حفاری، لوله‌گذاری و آسفالت شده و تا پایان خرداد به پایان خواهد رسید.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با بیان اینکه خط کلکتور رباط بالغ بر ۱۴۷ میلیارد ریال هزینه در بر داشته است، بیان کرد: در مسیر کلکتور، ۱۳۱۵ متر لوله پلی‌اتیلن استفاده شده که در مسیر آن ۹ حوضچه مخصوص شیرآلات و انشعابات نیز در دست احداث است.

وی  با اشاره به هزینه ۱۱۷ میلیارد ریالی کلکتور غربی‌شرقی منطقه ۸ خاطرنشان کرد: عملیات اجرای خطوط انتقال آب از منبع بوستان بهشت واقع در خیابان جابر انصاری به سمت میدان ماه فرخی به طول ۳۶۰۰ متر است و به دلیل اینکه این حفاری در بلوار میانی به‌صورت دستی انجام می‌شود، زمان‌بر است.

محمدحسینی خاطرنشان کرد: عملیات اجرای کلکتور خطوط انتقال آب فضای سبز از منبع آب بوستان گل محمدی به منبع چشمه کساره با طول حدود ۵۰۰ متر، ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی و عملیات اجرای کلکتور منبع آب ماه فرخی به بوستان بهشت با ۱۷۸۰ متر طول ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش‌بینی می‌شود تا پایان خردادماه سال جاری به پایان برسد.

Print

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.