کد خبر : 18827
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۳۴

میزبانی پایانه‌های مسافربری شهر اصفهان ازمرزبیش‌ از ۱۶۵ هزار مسافر نوروزی گذشت

میزبانی پایانه‌های مسافربری شهر اصفهان ازمرزبیش‌ از ۱۶۵ هزار مسافر نوروزی گذشت

به گزارش خبر نگار رویا مردانی و به نقل اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: تعداد مسافران ورودی و خروجی پایانه‌های شهر اصفهان در نوروز امسال تا پایان چهاردهم فروردین ماه بالغ بر ۱۶۵ هزار ۷۲۲ مسافر است. ابوالفضل توکلی با اعلام این خبر گفت: از ۲۴ اسفند

به گزارش خبر نگار رویا مردانی و به نقل اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان،

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: تعداد مسافران ورودی و خروجی پایانه‌های شهر اصفهان در نوروز امسال تا پایان چهاردهم فروردین ماه بالغ بر ۱۶۵ هزار ۷۲۲ مسافر است.

ابوالفضل توکلی با اعلام این خبر گفت: از ۲۴ اسفند تا پایان روز ۱۴ فروردین سال جاری ۱۶۵ هزار و ۷۲۲ مسافر از طریق پایانه‌های شهر وارد و حدود ۱۸۴ هزار و ۱۳۲ مسافر از این طریق از شهر خارج شده‌اند.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی جابه‌جایی مسافران از طریق ۱۴ هزار و ۴۶۸ سرویس اتوبوس و مینی‌بوس‌، سواری‌های برون‌شهری انجام شده است، افزود: بیشترین تقاضای سفرهای برون‌استانی در این مدت مربوط به تهران، خراسان رضوی (مشهد مقدس)، شیراز و شهرهای شمال و جنوب کشور بوده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این سازمان برای سفرهای عید فطر نیز آماده خدمت رسانی به مسافران است.

Print

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.