کد خبر : 19155
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵

مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان درآئین برگزاری جشن بزرگ عید فطرخانواده هلدینگ پترو پالایش اصفهان

مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان درآئین برگزاری جشن بزرگ عید فطرخانواده هلدینگ پترو پالایش اصفهان

مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان درآئین برگزاری جشن بزرگ عید فطرخانواده هلدینگ پترو پالایش اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق به این مسئله اشاره داشت که قطعا ایران با پاسخ قاطع و سخت جواب این حمله تروریستی را خواهد داد . به گزارش خبر نگار مردانی و

مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان درآئین برگزاری جشن بزرگ عید فطرخانواده هلدینگ پترو پالایش اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق به این مسئله اشاره داشت که قطعا ایران با پاسخ قاطع و سخت جواب این حمله تروریستی را خواهد داد .

به گزارش خبر نگار مردانی و به نقل از واحد رسانه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان،

دکترمحسن قدیری، با اشاره به اینکه باید درتمامی سنین برای خانواده ها و فرزندان پرسنل و کارکنان برنامه های فرهنگی و اجتماعی داشته باشیم گفت:برای ارتقاء سطح سلامت و بهره مندی خانواده ها و کارکنان اقدام به احداث باشگاه شماره ۲ برای مجزا نمودن ورزش بانوان از آقایان نموده ایم .

 

وی با اشاره به ضرورت راه اندازی انواع رشته های ورزشی درسالن ورزشی شهرک شهید محمد منتظری برای استفاده خانواده ها گفت: ما در زمینه ارتقاء تحصیلی دانش آموزان کارکنان نیز برنامه های زیادی داریم از جمله احداث هنرستان فنی و حرفه ای است تا ان شالله در آینده از این ظرفیت ها و تخصص ها استفاده کنیم .

 

مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان ، با اشاره به ضرورت توجه به شعار امسال که به عنوان “جهش تولید با مشارکت مردم” نامگذاری شده است گفت: باید در این سال به رشد تولید و مشارکت های مردمی بهای وافر داده شود ،رشد تولید زمانی حاصل میشود که مدیریت، سرمایه گذاری  و استفاده ازفناوری و تکنولوژی های به روز دنیا داشته باشیم که همه این ها سه راس مهم برای مدیریت است.

Print

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.