کد خبر : 19281
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰

خرید بیش از ۸۴ هزار تن گندم و کلزا از کشاورزان خوزستان

خرید بیش از ۸۴ هزار تن گندم و کلزا از کشاورزان خوزستان
مدیر تعاون روستایی خوزستان از خرید بیش از ۸۴ هزار تن گندم و کلزا تا ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ از کشاورزان این استان توسط تعاون روستایی خبر داد.
به گزارش طلوع خوزستان از روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان خوزستان مهندس جمیل ضافی پور زرگانی گفت: فعالیت عظیم و بزرگ تعاون روستایی با در اختیار داشتن ۹۳ مرکز خرید گندم و کلزا در خوزستان از ۲۰ فروردین ماه آغاز شده است و تا ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ رقمی معادل ۶۹ هزار و ۴۴۷ تن گندم و ۱۴ هزار و ۸۹۸ تن کلزا از کشاورزان خرید صورت گرفته است.
وی ادامه داد: اکثر شهرهای استان ، فعالیت خرید خود را آغاز کرده اند و خوشبختانه ۳۰ مرکز خرید کلزا و ۶۳ مرکز خرید گندم در اختیار تعاون روستایی با آمادگی کامل به صورت شبانه روزی، در حال دریافت محموله های با ارزش گندم و کلزا کشاورزان در سراسر استان هستند.
مدیر تعاون روستایی خوزستان بیان داشت: یکی از فعالیت های مهم تعاون روستایی بعد از خرید گندم و کلزا، حمل این دو محصول با ارزش و استراتژیک به مقاصد از پیش تعیین شده است که خوشبختانه این روند با سرعت مناسبی در حال انجام است و مراکز خرید ما دائما در حال فعالیت تخلیه و بارگیری گندم و کلزا هستند.

Print

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.