کد خبر : 18833
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۲۸

برقراری بیش از ۱۸ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ از ابتدای سال جاری تاکنون

برقراری بیش از ۱۸ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ از ابتدای سال جاری تاکنون

به گزارش خبر نگار رویا مردانی و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان از برقراری بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷ از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد. محمد قاسمی با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از

به گزارش خبر نگار رویا مردانی و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان،

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان از برقراری بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷ از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

محمد قاسمی با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ تماس با مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان (سامانه ۱۳۷) برقرار شده و موضوع دریافت مشاوره از کارکنان این مرکز با حدود ۱۱ هزار تماس، بالاترین آمار را به خود اختصاص داده است.

وی  با اعلام اینکه حدود ۹۰ تماس از سوی شهروندان مربوط به ایجاد حفره و نشست در زمین با وقوع بارندگی های اخیر بوده است، افزود: یکی از این موارد مربوط به بخش زیرین پل هوایی در خیابان میر بود که با بررسی‌های انجام شده و اعلام سریع به سازمان خدمات شهری و با هماهنگی دستگاه مربوطه، در آن نقطه رفع خطر شد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی منطقه ۱۰ با حدود ۳۰ پیام، بیشترین تماس را به خود اختصاص داده است.

Print

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.