کد خبر : 18553
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱

پیام تبریک مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

پیام تبریک مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

به گزارش طلوع و به نقل از روابط عمومی  هلدینگ پترو پالایش اصفهان، محسن قدیری در متنی حلول ماه مبارک رمضان، ماه عبادت و بندگی را به همه روزه داران مخصوصا پرسنل هلدینگ پتروپالایش اصفهان تبریک گفت. در این پیام آمده است: «سلام بر ماه خدا، ماه نزول رحمت و ضیافت بیکران الهى و ماه

به گزارش طلوع و به نقل از روابط عمومی  هلدینگ پترو پالایش اصفهان،

محسن قدیری در متنی حلول ماه مبارک رمضان، ماه عبادت و بندگی را به همه روزه داران مخصوصا پرسنل هلدینگ پتروپالایش اصفهان تبریک گفت.

در این پیام آمده است: «سلام بر ماه خدا، ماه نزول رحمت و ضیافت بیکران الهى و ماه آگاهى؛

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و ماه سجده عشق، علاوه برایجاد فضایى معنوى و صمیمى در جامعه، فرصتى براى دعا و نیایش و شب زنده دارى و یارى جستن از درگاه احدیّت است که معنویتى ملکوتى و اُنس با محبوب جاودانه را پدید مى آورد و شهد مناجات و نیایش را به کام انسان مى‌چشاند. این معنویت به اندازه اى است که مقام معظم رهبرى از آن به عنوان “قطعه اى از بهشت” یاد مى کند که “خداوند در جهنم سوزان دنیاى مادى ما، آن را وارد مى کند”.

اینجانب حلول ماه پرفیض صیام، ماه پاکى و روشنى را به همه مؤمنان و روزه داران و نیز یکایک همکاران ارجمند و خانواده هاى محترمتان، تبریک و تهنیت عرض نموده و ازدرگاه معبود یکتا براى همگان قبولى طاعات و فرصت بندگى خاضعانه خواستارم.

امیدوارم همگى، دل ها و جان هایمان را در آسمان رحمت واسعه الهى جلا داده و از سفره عرفانى و پربرکت لیالى گرانقدر در این ماه مبارک و بهار قرآنى آن به نحو مطلوب بهره مند شویم و بتوانیم از فراوانى فیوضات، ذخیره ارزشمندى براى آخرت خود کسب نمائیم.»

محسن قدیری
مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان

Print

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.