کد خبر : 12290
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۰۳

فرج الله عسگرپور، روزنامه نگار پیشکسوت و چهره شاخص فرهنگی ورزشی مسجدسلیمان درگذشت!

فرج الله عسگرپور، روزنامه نگار پیشکسوت و چهره شاخص فرهنگی ورزشی مسجدسلیمان درگذشت!
انسان شریف و مرد فهیم،مصداق و نمونه ی فرهنگ مداری که دار فانی را وداع گفت.

قدیمی های شهر اولین ها و همین طور نسل های بعدی علاقه مند به حوزه مطبوعات، فرهنگ و هنر و ورزش زادگاه عزیزمان مسجدسلیمان، استاد فرج الله عسگرپور را به خوبی می شناختند. انسان شریف و مرد فهیمی که مصداق و نمونه ی یک فرهنگ مدار واقعی بود و بسیاری از اتفاقات و رویدادهای مهم فرهنگی، هنری و ورزشی مسجدسلیمان از قلم و زبان او‌ منتشر و رسانه ای شد.

بزرگ مردی شناخته شده در عرصه رسانه کشور که بسیاری از بزرگانی که به مسجدسلیمان می آمدند به دعوت و حرمت شخصیتش و مهمان او‌ بودند. استاد عسگر پور همواره عاشق مسجدسلیمان و مسجدسلیمانی ها ماند و گرچه روح بزرگش ساعاتی پیش، از عالم خاکی آزاد شد، اما نام نیک و یاد ماندگارش همیشه در بین مسجدسلیمانی ها، خوزستانی ها و ایرانیان مرتبط باقی خواهد بود.

پیکر این استاد فرهیخته در بهشت زهرای تهران تشییع شد و مراسم سومین و هفتمین روز آن مرحوم روز جمعه از ساعت یازده صبح در  تهران، خیابان شریعتی، بین چهار راه قصر و سید خندان، مسجد پیامبر اعظم سالن اجتماعات پیام برگزار می شود. درگذشت استاد بزرگوارمان مرحوم عسگرپور را به تمامی همشهریان عزیز، خانواده محترم و دوستان و شاگردانش تسلیت می گوییم. روحش شاد و قرین رحمت.

Print

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.