کد خبر : 12890
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان

ذخیره ۱۸۵ هزار و ۲۵۰ تُن روغن و برنج در انبار‌های بندر امام

ذخیره ۱۸۵ هزار و ۲۵۰ تُن روغن و برنج در انبار‌های بندر امام
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان میزان ذخیره روغن و برنج در انبار‌های بندر امام خمینی(ره) را ۱۸۵ هزار و ۲۵۰ تن اعلام کرد.

به گزارش طلوع خوزستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،  امید جهان نژادیان درخصوص آخرین وضعیت ذخایر کالا‌های اساسی در بندر امام گفت: درحال حاضر بیش از ۱۸۵ هزار و ۲۵۰ تن کالا شامل؛ ۲۶ هزار و ۲۵۰ تن برنج و بیش از ۱۵۹ هزار تن روغن در انبار‌های بندر امام خمینی (ره) وجود دارد.

 

او افزود: باتوجه به خرید تضمینی مطلوب گندم، بیش از ۶۰۰ هزار تن از این دانه طلایی در سیلو‌های استان خوزستان برای مصرف داخل استان ذخیره‌سازی شده است.

 

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان می‌گوید: همچنین بیش از ۵۵۰ هزار تن گندم نیز در بندر امام خمینی در حال ترخیص و انتقال برای توزیع در دیگر استان‌های کشور است.

 

به گفته آقای جهان نژادیان، بیش از ۶ هزار تن شکر سفید نیز در شرکت توسعه نیشکر به عنوان ذخیره استراتژیک ملی ذخیره‌سازی شده است و درصورت اعلام ستاد تنظیم بازار کشور، توزیع این محصول انجام خواهد شد.

 

او گفت: باتوجه به ذخایر موجود در بندر امام خمینی، هیچ کمبود و مشکلی در تامین کالای اساسی در استان وجود ندارد و به هر میزان که نیاز بازار باشد می‌توان برنج و روغن توزیع کرد.

Print

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.