کد خبر : 12974
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴

افزایش سرانه فضای ورزشی مدارس خوزستان به ۲۲ درصد/افتتاح ۳۵ پروژه در هفته تربیت بدنی

افزایش سرانه فضای ورزشی مدارس خوزستان به ۲۲ درصد/افتتاح ۳۵ پروژه در هفته تربیت بدنی
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از افتتاح ۳۵ پروژه ورزشی مدارس در هفته تربیت بدنی خبر داد.

سیدروح‌الله موسوی در مراسم آغاز المپیاد استانی ورزشی دانش‌آموزی استان خوزستان که امروز (۲۶ مهرماه) در سالن ۱۳ آبان اهواز برگزار شد، با محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به غزه و گرامیداشت هفته تربیت بدنی، اظهار کرد: برنامه‌های خوبی در هفته تربیت بدنی در مدارس اجرا خواهد شد و در این راستا، امروز، المپیاد ورزشی دانش‌آموزی درون مدرسه‌ای افتتاح شد.

 

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: حدود ۳۵ طرح ورزشی شامل زمین چمن، اتاق ورزش، سالن‌های روباز و سرپوشیده ورزشی در مدارس و… در قالب طرح شهید سلیمانی در نواحی مختلف آموزش و پرورش استان خوزستان در طول هفته تربیت بدنی افتتاح خواهند شد.

 

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به ضرورت استعدادیابی در حوزه تربیت بدنی، گفت: برنامه استعدادیابی با هدف کشف استعداد دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف‌ ورزشی، با کمک هیات‌های ورزشی و اداره‌کل ورزش و جوانان استان خوزستان برگزار خواهد شد. تلاش می‌کنیم پیام مقام معظم رهبری را در خصوص ترویج ورزش و پرورش نسل و نیروی انسانی سالم محقق کنیم.

 

موسوی در پایان در خصوص میزان سرانه فضای ورزشی استان خوزستان، یادآور شد: سرانه فضای ورزشی استان خوزستان سال گذشته ۱۸ درصد بود که این عدد امسال با افزایش ۵ درصدی به ۲۲ درصد افزایش یافته است. با افتتاح این ۳۵ پروژه نیز قطعا سرانه ورزشی استان افزایش خواهد یافت.

Print

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.